کد خبر: ۱۲۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 26
شفا آنلاین>اجتماعی>مقررات جدی تصویب‌شده در کانادا به پزشکان در کانادا اجازه می‌دهد هروئین را برای بیمارانی که اعتیاد بسیار جدی به این دارو دارند، تجویز کنند.
به گزارش شفا آنلاین،  این مقررات به پزشکان اجازه می‌دهد از دپارتمان بهداشت ملی کانادا برای درمان بیماران خاص تقاضای دسترسی به هروئین رده پزشکی کنند. تقاضاها برای دسترسی به هروئین که با نام پزشکی‌اش «دی‌استیل مرفین» خوانده می‌شود، فقط برای بیماران با اعتیاد شدید به هروئین که روش‌های دیگر ترک اعتیاد در آنان ناموفق بوده است،‌ تائید می‌شود. برخی بررسی‌ها نشان داده‌اند که درمان با دی‌استیل مرفین می‌تواند به بیماران معتادی که سایر درمان‌ها بر آن‌ها موثر نبوده است، یاری برساند.

 برای مثال یک بررسی در سال ۲۰۰۹ در کانادا نشان داد که بیماران با اعتیاد شدید به هروئین که برای درمان دی‌استیل مرفین دریافت می‌کردند، در مقایسه با معتادانی که درمان استاندارد با متادون دریافت می‌کردند، با احتمال بیشتری در برنامه درمانی باقی خواهند ماند و با احتمال کمتری به مصرف داروهای غیرقانونی روی می‌آورند. تجویز دی‌استیل مرفین همچنین در برخی از کشورهایی اروپایی مانند سوئیس، آلمان، هلند و دانمارک برای درمان افراد دچار وابستگی به مواد شبه‌افیونی که سایر درمان‌ها بر آنان موثر نبوده است، به کار می‌رود. بیمارانی که نسخه هروئین دریافت می‌کنند باید تحت نظر کارکنان پزشکی آن را به خود تزریق کنند.LiveScience
برچسب ها: کانادا ، هروئین ، اعتیاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: