کد خبر: ۱۲۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 24
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: در طرح کاهش ورود خودروها به محدوده زوج و فرد در ساعات تعیین شده، تنها ورود به طرح منوط به داشتن معاینه فنی است.
به گزارش شفا آنلاین، نواب حسینی منش با اشاره به عملیاتی شدن فاز نخست طرح کاهش از روز گذشته گفت: با اجرای طرح  LEZ از روز پنج شنبه اول مهرماه شاهد استقبال گسترده مردم از مراکز معاینه فنی بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که در یک روز حدود ۵۰۰۰ خودرو مورد معاینه قرار گرفته است.

وی از لزوم اخذ برگه معاینه فنی برای خودروهای تولیدی ۸۹ و قبل از آن تاکید کرد و افزود: تنها خودروهای ماقبل سال ٢٠١١ و ماقبل ٩٠ مشمول معاینه فنی می شوند. در طرح کاهش ورود خودروها به محدوده زوج و فرد در ساعات تعیین شده، این طرح منوط به داشتن معاینه فنی است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص اینکه اگر خودروهایی معاینه فنی نداشته باشد، خاطر نشان کرد: چنانچه خودرویی به رغم آنکه پلاکش مطابقت با زوج و فرد بودن ایام داشته باشد، در ساعات تعیین شده این طرح ۶:۳۰ صبح تا ١٧ از طریق دوربین های هوشمند کنترل و اعمال قانون می شوند.

حسینی منش با اشاره به اینکه بیش از سه ماه است که به شهروندان برای اجرای طرح ال ای زد و مراجعه به مراکز معاینه فنی تاکید کرده ایم، تصریح کرد: به رغم اینکه تمامی مراکز معاینه فنی تهران امروز جمعه تا ساعت ١٦ فعال هستند، اما متاسفانه باز هم بسیاری شهروندان در دقیقه ٩٠ و ساعات پایانی اقدام به دریافت معاینه فنی کرده اند که این امر تراکم ترافیک در تمامی مراکز را سبب شده است.

به گفته وی در هفته آینده مراکز معاینه فنی دو شیفت خواهند شد، در عین حال به شهروندان توصیه می کنیم طی دو سه روز آینده در صورت امکان، کمترین تردد رو در محدوده زوج و فرد داشته باشند تا مراکز به روال عادی پذیرش بازگردد و کمتر تراکم مراجعه را متحمل شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: