کد خبر: ۱۲۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 05
شفا آنلاین>اجتماعی>همایش اشتراک تجاری ایران و کره جنوبی 2016 در شهریور ماه 1395 در محل هتل اوین تهران با حضور بیش از 50 شرکت کره‌ای و چندین شرکت ایرانی برگزار شد.
در این همایش چندین تفاهم‌نامه همکاری بین دو کشور به امضا رسید که از آن جمله می‌توان به تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت دانش بنیان نانو تار پاک و طرف کره‌ای اشاره نمود.

        شرکت نانو تار پاک تحت عنوان یک شرکت دانش بنیان از سال 1388 در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شروع به فعالیت کرده و با ثبت اختراع در زمینه تولید نانو الیاف و کاربرد آن در صنایع مختلف مورد تایید ستاد نانو ریاست جمهوری قرار گرفته است. این شرکت در حال حاضر با برند تجاری نانو پاک اقدام به تولید ماسک‌های سوپاپ‌دار نانو با مصارف صنعتی (FFP3) و بهداشتی (N99) کرده که در این زمینه هم به عنوان اولین شرکت ایرانی موفق به کسب تاییدیه آزمایشگاه معتبر نلسون (امریکا) شده است.

       با نگاهی گذرا به اختلاف فاحش قیمت محصول ایرانی نسبت به تولیدات برندهای اروپایی (معادل یک پنجم) می‌توان به پتانسیل بالای صادرات این محصول پی برد. حالا این شرکت به عنوان اولین قدم با عقد تفاهم نامه همکاری با کشور کره جنوبی در زمینه‌های تبادل تکنولوژی، مارکتینگ و تحقیقات بازاریابی، نوآوری و تولید محصول مشترک به دنبال ورود به بازارهای آسیای شرقی است. شهبازی مدیر عامل شرکت نانو پاک در این‌باره می‌گوید: «هر چند بازارهای خاورمیانه، روسیه و اروپای شرقی اهداف مطلوب تری برای ما به شمار می‌آیند، اما حضور در منطقه آسیای شرقی می‌تواند از لحاظ کسب اطلاعات رقابت و همسوسازی مجموعه با بازار جهانی بسیار مفید و حیاتی باشد.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: