کد خبر: ۱۲۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 29
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید تمهیدات ارزشمندی برای تقویت شرکت های دانش بنیان داشته است و اکنون بیش از 2 هزار و 600 مورد از این شرکت ها در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند.

 به گزارش شفا آنلاین، سورنا ستاری روز دوشنبه در سفر یک روزه به استان مرکزی به مناسبت هفته دولت در اراک در جمع خبرنگاران افزود: درآمد سالانه این شرکت ها 200 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: در دیدار هفته گذشته با رهبر معظم انقلاب، راهبردهای تخصصی، علمی و فنی به مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان ارایه دادند که همه این راهبردها سرلوحه امور معاونت فنی و پژوهشی رییس جمهوری قرار گرفته است.
ستاری اظهار کرد: مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این راستا توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند نقش محوری و مهم داشته باشد.
وی گفت: استان مرکزی با برخورداری از شمار قابل ملاحظه واحدهای صنعتی، در صورت توسعه شرکت های دانش بنیان و استفاده از فنون و علوم روز دنیا در بخش صنعت می تواند به عنوان استان پیشرو باشد و اقتصاد مقاومتی را به شکل عملی و اصولی محقق کند.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید ابوالفضل حسن بیگی از شهدای هفته دولت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از چند شرکت صنعتی دانش بنیان از مهمترین برنامه های سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان مرکزی و شهر اراک است.
برچسب ها: دولت ، اجتماعی ، دانش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: