کد خبر: ۱۲۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 25
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیئت مدیره انجمن فوریت های پزشکی از توقیف آمبولانس یک دستگاه آمبولانس در حال بازگشت از ماموریت خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،عبدالرضا محمدی عضو هیئت مدیره انجمن فوریت های پزشکی بیان کرد: یکی از کدهای آمبولانس غرب تهران، پس از انتقال بیمار قلبی به بیمارستان شریعتی، به علت نداشتن شماره پلاک، توسط ماموران راهنمایی و رانندگی، ساعت 10 صبح امروز به پارکینگ امیرکبیر منتقل شده است. این آمبولانس متعلق به یکی از پایگاه هایی است که روزانه حدود 40 ماموریت انجام می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه حدود 20 درصد آمبولانس ها فاقد شماره پلاک هستند، افزود: نداشتن شماره پلاک، خواست پایگاه های اورژانس نیست بلکه یکی از معضلات قانونی است.

محمدی عنوان کرد: هیچ آمبولانسی بدون مشخصات نیست چراکه کدهای درج شده در بالای دستگاه نشان دهنده شهر و مکان دقیق پایگاهی است که آمبولانس به آن تعلق دارد.از طرفی توسط GPS  تمام ترددها کنترل می شود.

عضو هیئت مدیره انجمن فوریت های پزشکی یادآور شد: با توقیف آمبولانس ،یک دستگاه از پایگاه اورژانس منطقه ای پر ماموریت، حذف شد و اگر بنا به پیاده سازی تصمیم راهنمایی و رانندگی مبنی بر توقیف آمبولانس های بدون پلاک باشد، بالغ بر 20 درصد آمبولانس ها غیر فعال می شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: