کد خبر: ۱۱۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 12
شفا آنلاین>سلامت>می خواهید به جای تزریق های بوتاکس، یک بوتاکس طبیعی داشته باشید می توانید با این ماسک به نتیجه دلخواه خود برسید

به گزارش شفا آنلاین،قبل از هر چیزی باید بگوییم که شرایط زندگی همه را خسته و کلافه می کند و چروک های روی پوست نشانه این خستگی ها و گذر عمر است. چروک روی پوست صورت را جوانها نمی‌توانند تحمل کنند و پیرترها سعی می کنند با آن کنار بیایند. چه خوب است که نگذاریم زندگی خط های درشت روی پوستمان بگذارد تا از آن لذت بیشتری ببریم.

برای تهیه این ماسک احتیاج به مواد زیر دارید:

یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

۵ قاشق غذاخوری آب هویج تازه

یک قاشق غذاخوری خامه ترش

طرز تهیه:

اول پودر نشاسته ذرت را با نصف لیوان آب مخلوط کنید. ۴۰۰ میلی گرم آب را بجوشانید و بعد بگذارید کمی خنک شود اما نگذارید زیاد خنک شود بعد نشاسته های ذرت را اضافه کنید به آب و روی حرارت کم بگذارید کمی بپزد تا غلیظ شود. بعد از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود و آب هویج و خامه ترش را اضافه کنید و خوب هم بزنید و روی صورت بزنید به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید جذب صورت شود.

صورت را آبکشی کنید و با کمی روغن نارگیل چرب کنید. می توانید از کرم های روزانه خودتان هم استفاده کنید. بقیه ماسک را برای روزهای آینده در یخچال بگذارید.

بهترین نتیجه را بعد از سه روز پشت سر هم استفاده از این ماسک می‌گیرید. این ماسک هم خستگی و هم چروک را به مرور از صورت شما محو میکند و مانند یک بوتاکس طبیعی عمل می‌کند.

کافیست سه روز پشت سر هم و بعد یک روز در میان این کار را بکنید یک نتیجه فوق العاده می گیرید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: