کد خبر: ۱۱۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 07
شفا آنلاین>اجتماعی>افزایش انرژی برای بسیاری از مردم یکی از نیازهای ضروری به شمار می‌رود به‌خصوص برای افرادی که در موقعیت‌های شغلی سختی به شمار می‌رود.
  به گزارش شفا آنلاین،  عوامل بسیاری می تواند موجب از دست رفتن انرژی بدن شود اما روش های متعددی نیز برای افزایش سطح انرژی بدن در زمانی که انرژی شما به اتمام رسیده است و تمرکز کردن برایتان دشوار شده، وجود دارد. یک راه افزایش‌دهنده انرژی، حفظ آب بدن است اما نیازی نیست که شما به سراغ کافئین بروید.

       در ادامه چند روش افزایش انرژی طبیعی و ساده به شما ارائه می‌شود. این چند روش انرژی طبیعی بدن شما را در کل روز روشن نگاه می‌دارند. انتخاب غذاهای درست، نحوه غذا خوردن درست و میزان مناسب آن می‌تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد.

        هر سه یا چهار ساعت غذا بخورید، این کار به شما کمک می‌کند تا متابولیسم خود را افزایش دهید و از گرسنه شدن بیش از حد جلوگیری کنید.

        میزان وعده‌های غذایی خودتان را بررسی کنید و از بیش از حد خوردن جلوگیری کنید. تا زمانی که احساس خوبی دارید به خوردن ادامه دهید اما اجازه ندهید بیش از حد خود را از غذا انباشته کنید.

        وعده‌های غذایی متعادلی برای خود در نظر بگیرید که شامل پروتئین‌ مرغ، دانه‌های غلات، سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات کم‌چرب یا بدون چرب و چربی‌های سالم هستند.

        از غذاهایی که می‌تواند سطح انرژی را شما را افزایش دهد همچون نوشابه‌های گازدار، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و قهوه‌های حاوی شکر فراوان اجتناب کنید. مایعات فراوان بنوشید و از نوشیدنی‌های بدون شیر بدون چربی، آب یا قهوه بدون شکر استفاده کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: