کد خبر: ۱۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 01
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از کشف و امحای یک هزار و 660 کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در یکی از واحدهای غیرمجاز این شهرستان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد وحید تاویلی  با بیان اینکه این واحد غیرمجاز در یک گلخانه در منطقه کهریزک شهرری قرار داشت افزود: متخلفان و افراد سودجو مرغ های منجمد را به منظور استفاده، یخ زدایی و در وضعیتی بسیار نامطلوب و غیربهداشتی قطعه بندی می کردند.

وی اظهار کرد: سرویس بهداشتی در مجاورت بخش قطعه بندی این واحد غیرمجاز قرار داشت و متخلفان مرغ ها را برای شست وشو سطحی به این بخش انتقال می دادند.
تاویلی گفت: پس از کشف و شناسایی این واحد غیرمجاز کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی با همکاری وهماهنگی مقام قضایی و نیروی انتظامی به این مکان ورود کرده و پس از مستند سازی تخلفات و کشف مواد غذایی فاسد، 2 نفر را نیز در این ارتباط دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه صاحب اصلی این مکان هم اکنون متواری و تحت تعقیب است افزود: با متخلفان و کسانی که سلامت و بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند، قاطعانه و قانونی برخورد می شود.
تاویلی با تاکید بر اینکه اداره دامپزشکی با حساسیت و دقت و همچنین اتکا به بازرسی ها مختلف تلاش دارد تا امنیت غذایی مصرف کنندگان را تامین کند افزود: مردم نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا تخلفات واحدهای غیرمجاز می توانند به اداره دامپزشکی شهر خود و یا به اداره دامپزشکی شهرستان ری به شماره تلفن 33741335 و 33765895 اطلاع دهند.
وی همچنین با بیان اینکه مردم در خرید و مصرف مرغ دقت کنند افزود: داشتن نشان استاندارد و پروانه بهره برداری بهداشتی از جمله مواردی است که شهروندان هنگام خرید مرغ بسته بندی باید به آن توجه داشته باشند.
در روزهای اخیر تصویری از انباشت مرغ قطعه بندی شده در مجاورت یک سرویس بهداشتی در فضای مجازی منتشر شد که از این محل به عنوان یک رستوران بین راهی نزدیک تهران نام برده شده بود.

برچسب ها: مجاز ، بهداشت ، مرغ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: