کد خبر: ۱۱۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 25
شفا آنلاین>سلامت جنسی>2 شرکت دارویی الای لیلی و بوهرینگر اینگلهایم، در روزهای اخیر همکاری مشترکی را روی یک مطالعه فاز 1b شروع کردند که به بررسی ایمنی و تحمل‌پذیری آبماسیکلیب(Abemaciclib)-مهارکننده کیناز وابسته به سیکلین 4 و کیناز وابسته به سیکلین 6- در ترکیب با 836845 BI شرکت بوهرینگر اینگلهایم خواهد پرداخت.
به گزارش شفا آنلاین، بر اساس نتایج مطالعه فاز 1b، این همکاری این پتانسیل را دارد که به مطالعه فاز 2 در بیماران HR مثبت، HER2 منفی بدخیمی متاستاتیک پستان و سایر بدخیمی‌های با تومور جامد تبدیل شود. ثبت‌نام از داوطلبان، در اواخر 2016 میلادی شروع خواهد شد و شرکت بوهرینگر، حامی مالی این برنامه مطالعاتی خواهد بود. ریچارد گینور، مدیر بخش مدیکال و توسعه محصول شرکت لیلی انکولوژی می‌گوید: «ما خوشحال هستیم که به مطالعه روی قابلیت‌های مولکول جدیدمان در ترکیب با آبماسیکلیب شرکت لیلی می‌پردازیم.

 در بیمارانی که با بدخیمی متاستاتیک پستان زندگی می‌کنند، گزینه‌های درمانی محدودی وجود دارند؛ در نتیجه، روی درمان‌های خلاقانه در این حوزه متمرکز شده‌ایم.» آبماسیکلیب شرکت لیلی، برای بلوک کردن رشد سلول‌های بدخیم از طریق مهار کیناز وابسته به سیکلین 4 و کیناز وابسته به سیکلین 6 طراحی شده است. در بسیاری از بدخیمی‌ها، رشد کنترل نشده سلولی نتیجه از دست رفتن کنترل روی چرخه رشد سلولی به دلیل افزایش سیگنال‌دهی کیناز وابسته به سیکلین 4 و کیناز وابسته به سیکلین 6 است. 836845 BI، یک آنتی‌بادی خنثی‌کننده لیگاند IGF است که به هر دو IGF1و IGF2 متصل شده و از فعال سازی گیرنده جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه، موجب کاهش سیگنال‌دهی محرک رشد سلولی می‌شود. این روند ممکن است رشد تومور را کاهش دهد.

        836845 BI در فاز 1b و 2 مطالعاتی، نتایج قابل‌توجهی در اثربخشی و ایمنی در ترکیب با اورولیموس و اگزمستات در مبتلایان به بدخیمی متاستاتیک پستان از نوع HR مثبت نشان داده است.PRNewswire
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: