کد خبر: ۱۱۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۵ - 2016July 12
شفا آنلاین>اجتماعی> مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: طبق مصوبه بیمه تأمین اجتماعی، بیمه‌شدگان با عضویت در تیمهای ملی در صورتی که در رقابتهای المپیک و مسابقات جهانی مدال طلا بدست آورند، هدیه‌ای به‌عنوان یک عضو خانواده تأمین اجتماعی به مدال‌آوران تقدیم می‌کنیم.

به گزارش شفا آنلاین، سید تقی نوربخش در دیدار با سرمربی و اعضای تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران که همزمان با هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران و ملی‌پوشان با برنامه‌‌ریزی و با تلاش و غیرت برای افتخار آفرینی در عرصه‌های جهانی تلاش می‌کنند و کار مقدسی انجام می‌دهند که بسیار مهم و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به رشادتها و قهرمانیهای بسیجیان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در مقطعی، جوانان این کشور در جبهه‌های نبرد جان خود را کف دست می‌گرفتند و با دشمن می‌جنگیدند و امروز نیز در دوره صلح کار شما کمتر از آن جوانان در دوران دفاع مقدس نیست زیرا آن جوانان از خاک کشورمان دفاع می‌کردند و شما هم از آبرو و اعتبار کشور دفاع می‌کنید.

نوربخش افزود: در آن دوران هم گاهی عملیاتی شکست می‌خورد ولی حتی بر اثر شکست از ارزش بسیجیان و قدر و منزلت آنان کاسته نمی‌شد و شما هم همین‌طور هستید و چه برنده شوید و یا حتی برنده نشوید همین که با غیرت و همیت رقابت می‌کنید و با عزم برافراشتن پرچم کشورمان وارد میدان می‌شوید، خود این کار ارزشمند است و کار بزرگی انجام می‌دهید.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه تمام اعضای تیم ملی کاراته عضو خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستند؛ می‌دانیم که ٤٢ میلیون نفر از هموطنان ما عضو خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستند و این سازمان نتیجه دسترنج خود این خانواده است و از سرمایه همین خانواده این سازمان شکل گرفته است و در حال خدمت‌رسانی است.

نوربخش با بیان "در کشور ما رشادتها و شهادتها و قهرمانیها در طول تاریخ بسیار زیاد است"، متذکر شد: حتی بر اساس اسطوره‌ها در مقاطعی حدود و ثغور مرزهای ایران نیز با یک حرکت ورزشی و پهلوانی مشخص شده است؛ آرش کمانگیر از داستانها و اسطوره‌های ملی ما است و این اسطوره نشان دهنده پیوند ناگسستنی ورزش با فرهنگ ملی ایرانیان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاشها و زحمات مربیان و تمامی دست‌اندرکاران تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: آقای هروی از خانواده بزرگ همکاران سازمان تأمین اجتماعی هستند و این افتخار را دارند که در خدمت تیم ملی ایران هستند.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ورزش نیز در این جلسه از حمایت سازمان تأمین اجتماعی از ورزشکاران تحت پوشش تشکر کرد و گفت: همه بازیکنان تیم ملی کاراته در حال حاضر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و همه این بازیکنان بدون توقع و برای افتخار آفرینی برای ملت ایران تلاش می‌کنند و نماینده مردم ایران و همچنین سازمان تأمین اجتماعی هستند.

ذبیح‌الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه از حمایت سازمان تأمین اجتماعی از ورزشکاران تشکر کرد و یادآور شد: حمایت مدیر‌عامل سازمان تأمین اجتماعی از ورزشکاران باعث دلگرمی است و امیدواریم اعضای تیم ملی با پیروزی در مسابقات جهانی بتوانند تمامی مردم ایران بویژه کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی را خوشحال کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: