کد خبر: ۱۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۵ - 2016July 04
شفا آنلاین>اجتماعی>سالار مرادی نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم با اشاره به فعالیت کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص کودکان طلاق و خانواده ها، گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی برای صدور لایحه و قوانین جدید آمادگی های لازم را دارد.
به گزارش شفا آنلاین، سالار مرادی در گفتگو با برنامه گفت و گوی اجتماعی رادیو گفت و گو با اشاره فعالیت کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص کودکان طلاق و خانواده ها، گفت: بخش عمده ای از مشکلات مربوط به کودکان کار با قوانین موجود که اخیرا اصلاح و تصویب شده اند، رفع شده است، اما در کنار این مجلس دهم همواره پیگیر ایجاد آرامش بیشتر در کانون خانواده های طلاق است.

وی با بیان این که امروزه باید برای دوران پسا طلاق برنامه ریزی های دقیق انجام بگیرد، گفت: اگر نهادهایی مانند قوه قضاییه در خصوص قوانین طلاق در کشور خلا احساس می کند، مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی برای صدور لایحه و قوانین جدید آمادگی های لازم را دارد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص آمار دقیق کودکان کار، خاطر نشان کرد: نبود آمار دقیق از این موضوع یکی از خلاهایی است که بررسی و تحلیل این دست آسیب ها را دشوار می سازد.خانه ملت

برچسب ها: طلاق ، مجلس ، خانواده
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: