کد خبر: ۱۱۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵ - 2016June 30
شفا آنلاین>اجتماعی>تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین توانست در دور نخست مسابقات لیگ فوتبالیست سایز کوچک بر تیم دانشگاه فلوریدای آمریکا غلبه کند.
 به گزارش شفا آنلاین، در این بازی که در سالن محل برگزاری مسابقات واقع در شهر لایپزیگ آلمان برگزار شد، در نیمه نخست تیم MRL در یک بازی کاملا هجومی توانست 9 بر صفر بر حریف آمریکایی غلبه کند.
در استراحت بین دو نیمه، دانشگاه آمریکایی سعی در رفع نواقص خود داشت تا بتواند کمی از سنگینی این شکست را جبران کند.
اما پژوهشگران ایرانی دانش خود را فراتر از این تدابیر می دانستند و نیمه دوم را همانند نیمه اول طوفانی آغاز کردند و در ثانیه های اول به گل دهم خود رسیدند.
با تدبیر سرپرست تیم MRL استراتژی بازی برای مرحله بعد تغییر کرد تا بتوانند با این تغییر خود را برای بازی های بعد اماده تر کنند.
در نهایت تیم ایرانی با نتیجه 10 بر صفر توانست بر تیم دانشگاه فلوریدای آمریکا که یکی از مدعیان این دوره از مسابقات بود، غلبه کند و صعود شایسته ای به مرحله بعد داشته باشد.
بیستمین مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 با حضور نمایندگانی از 45 کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران امروز با همکاری فدراسیون جهانی ربوکاپ در لایپزیگ گشایش یافت و پنج روز ادامه دارد.
در این دوره از مسابقات، بیش از 200 تیم از دانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از 45 کشور دنیا حضور دارند و تیم های ایرانی از دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تهران، آزاد اسلامی واحد قزوین، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش و تیم باسط پژوه به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: