کد خبر: ۱۱۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵ - 2016June 30
شفا آنلاین>اجتماعی>با حضور دقیقه ۹۰ پلیس امنیت، مراسم "فشن شویی" که به‌مناسبت افتتاح یک برند پوشاک آمریکایی در یکی از مجتمع‌های تجاری شمال شهر درحال برگزاری بود، لغو شد.

به گزارش شفا آنلاین، شب گذشته مراسم "فشن شویی" که قرار بود به‌مناسبت افتتاح نمایندگی برند levis در یکی از مجتمع‌های تجاری شمال شهر تهران برگزار شود، با مداخله پلیس لغو شد.

بر اساس این گزارش در مراسم افتتاحیه این برند آمریکایی قرار بود تعدادی از مانکن‌های معروف تهران با قدم زدن به‌روی فرش قرمز، لباس‌های این برند را در "شوی زنده" به نمایش بگذارند.

این مراسم که قرار بود در ساعت 22 شب گذشته در مجتمع تجاری روشا برگزار شود با دخالت پلیس امنیت تهران بزرگ لغو شد و برگزارکنندگان این مراسم، علت لغو"فشن شو" مذکور را نقص فنی عنوان کردند و از جمعیت حاضر در این مراسم خواستند تا هرچه سریعتر محل مراسم را ترک کنند.

بنابر این گزارش جمعیتی بالغ بر 150 نفر برای دیدن این "فشن شوی زنده" در این مجتمع حضور داشتند.

این در حالی است که تخلفات این مجتمع جدیدالتأسیس پیش از این نیز خبرساز شده بود و اعتراض تعدادی از اعضای  شورای شهر را در خصوص تخلفات ساختمانی این مجتمع به‌دنبال داشت و به‌گفته مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورای شهر پایتخت، پرونده این مجتمع در کمیسیون ماده 100 در حال بررسی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: