کد خبر: ۱۱۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 2016June 26
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت با تکیه بر تولید داخلی، ضمن رفع دغدغه های تأمین به موقع مایحتاج خود، بهترین الگوی عملی اقتصاد مقاومتی است.

  به گزارش شفا آنلاین،سید امیر محسن ضیائی روز یک‌شنبه در نشست معاونان جمعیت هلال احمر، افزود: یکی از مهمترین وظایف هلال احمر تامین سرپناه و فراهم کردن بستر زندگی(اسکان اضطراری) برای حادثه‌دیدگان است و این نشان می‌دهد که هلال احمر در حوادث و سوانح به خوبی عمل کرده است .
وی گفت: با تکیه بر تولید داخلی، ضمن رفع دغدغه های تأمین به موقع مایحتاج خود، بهترین الگوی عملی اقتصاد مقاومتی است.
ضیائی با تاکید بر این که نگاه شرکت نساجی هلال احمر باید بر مدار تحقیق و توسعه (R&D) باشد، گفت: به علاوه لزوم بازمهندسی این مجموعه و نوآوری و به‌روز کردن ماشین‌آلات، باید مورد توجه قرار گیرد تا هر روز شاهد شکوفایی روزافزون شرکت و الگویی برای سایر واحدهای نساجی در کشور باشیم.

** کیفیت خوب محصولات نساجی هلال احمر
ضیائی در ادامه با اشاره به کیفیت خوب محصولات نساجی این سازمان گفت: در میان ١٩٠ جمعیت ملی هلال احمر و صلیب سرخ، تنها ٢ جمعیت هلال احمر به صورت مستقل ملزومات نساجی مورد نیاز خود را تولید می‌کنند.
رییس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: بسیاری از روسا و مسئولان جمعیت‌های ملی در بازدیدهایشان از شرکت نساجی هلال احمر از توانمندی هلال‌احمر ایران در تولیدات نساجی شگفت‌زده شده و این دستاوردها را قابل تقدیر دانستند.
ضیائی ضمن صدور دستور سازمانی مبنی بر اینکه همه بخش‌های هلال‌احمر موظفند تا محصولات نساجی هلال ایران را خریداری کنند، اظهار کرد: هلال‌احمر آمادگی دارد تا سفارش دستگاه‌ها را با بالاترین کیفیت و مزیت رقابتی تولید و عرضه کند.
وی با اشاره به ضرورت رعایت مناسبات اقتصادی در عملکرد شرکت نساجی هلال، گفت: ضروری است در کنار حفظ و ارتقای کیفیت محصولات، پرداخت ها به شرکت نیز به‌موقع باشد تا اصل موفقیت یک بنگاه تولیدی رعایت شود.
ضیائی با تأکید بر اینکه برای مصرف‌کنندگان، کیفیت و برای شرکت تأمین منابع مالی مهم است، اظهار داشت: در این مسیر لازم است شرکت نساجی هلال، کیفیت محصولات خود را همواره افزایش و البته در مسیر رقابتی ارتقاء دهد.
وی گفت: ‌پیش از این صنایع نساجی هلال احمر بازار خود را داشت، اما محصولاتش با کیفیت پایین و با قیمت غیر رقابتی عرضه می‌شد و این نقص، همواره دغدغه اصلی بوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: