کد خبر: ۱۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۵ - 2016June 24
شفا آنلاین>اجتماعی>همزمان با برگزاری چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در مرداد ماه جاری سامانه همکاری و تبادل فناوری ستاد توسعه نانو رونمایی خواهد شد ضمن آن که تعدادی از فناوری‌های برتر نانو نیز مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.
به گزارش شفا آنلاین،چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه(پنجم و ششم مرداد ماه جاری) در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت با رویکرد نوآوری باز و رسوخ فناوری برگزار می‌شود.

در این مجمع سه تجربه همکاری فناورانه‌ که در شرکت‌های مختلف کشور طی چند سال اخیر در حوزه فناوری نانو شکل گرفته است توسط افراد و مدیران درگیر پروژه‌ها مطرح و نقاط چالشی و کلیدی آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند.

معرفی و رونمایی از ابزار پیشنهادی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای بحث همکاری بین شرکت‌ها و تبادل فناوری از دیگر برنامه‌های این نشست است. این سامانه که در آن ترکیب نیازهای فناورانه و توانمندی‌های فناورانه بخش نانو موجود در کشور تجمیع شده و به شکلی پویا به روزرسانی می‌شود، می‌تواند به عنوان زیرساخت نوآوری باز مورد استفاده قرار گیرد.

برگزاری پنل چالش‌های همکاری‌های فناورانه شرکت‌ها و ارائه تعدادی از فناوری‌های برتر حوزه نانو در کشور، توسط صاحبان فناورای و ارزیابی این فناوری‌ها از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود. به فناوری که بالاترین امتیاز را از طرف داوران این بخش دریافت کند، جایزه ویژه‌ای نیز تعلق خواهد گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: