کد خبر: ۱۱۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 17
شفا آنلاین>اجتماعی>عوامل آتش نشانی پس از مهار حریق ناشی از انفجار لوله گاز درمحله شهران تهران و ایمن سازی سطح خیابان هم اکنون عملیات خود را در تونل مترو خط شش برای جستجوی قربانیان احتمالی باقی مانده در زیر آوار متمرکز کرده اند.

به گزارش شفا آنلاین، در پی حادثه انفجار خط لوله گاز در بلوار کوهسار انتهای خیابان یکم شهران که ساعت چهار و30 دقیقه بامداد جمعه اتفاق افتاد پنج تیم آتش نشانی از ایستگاه های مختلف به محل حادثه اعزام و شعله آتش درهمان ساعات اولیه پس از انفجار مهار شد.
در اثر این انفجار گودالی به طول 100 متر و عرض 25 متر و نیز عمق 20 متر در خیابان محل حادثه بوجود آمد.
این انفجار و آتش سوزی موجب قطع آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه بخش عمد های از محله شهران شده است.
محله شهران درشمال غربی پایتخت و انتهای اتوبان نیاش واقع شده جزو منطقه 5 شهرداری تهران به شمار می رود.
چند تن از شاهدان عینی درمورد حادثه انفجار به خبرنگار ایرنا گفتند : هنگام اذان صبح انفجار شدیدی تمامی واحدهای مسکونی نزدیک به محل حادثه در بلوار کوهسار چهار راه خیابان یکم را لرزاند.
این شاهدان که سراسیمه از خانه های خود خارج و به محل حادثه شتافته بودند، اعلام کردند: بخشی از یک مجتمع پنج طبقه ای کوهسار در اثر این انفجار تخریب و همچنین شش مغازه به همراه چندین واحد مسکونی دچار خسارت شدند.
یکی ازعوامل برق منطقه پنج تهران به خبرنگار ایرنا گفت : بر اثر شدت انفجار بخشی از کابل ها و اتصالات برقی خیابان یکم شهران تخریب شده و تکنسین های فنی در تلاش هستند تا ساعاتی دیگر این مشکل را بر طرف کنند.
بسیاری از اهالی محل ازمسدود بودن معابر منتهی به خانه هایشان گله دارند اما کارشناسان فنی و ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که به دلیل سست بودن خاک امکان تردد وجود نداشته و حتما باید عملیات آوار برداری و ایمن سازی محل به صورت کامل انجام شود.
درحال حاضر ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل نیروی انتظامی از تردد افراد در محل حادثه جلوگیری کرده و از شهروندان می خواهند تا اتمام عملیات آوار برداری توسط شهرداری از رفتن به منازل خود خودداری کنند.
برپایه این گزارش، هم اکنون تمامی واحدهای مسکونی اطراف محل انفجار خالی از سکنه شده و به نظر می رسد عملیات ایمن سازی محل تا پاسی از شب ادامه یابد.
شرکت متروی تهران از دو سال پیش تاکنون سرگرم احداث و ساخت خط 6 متروی تهران به عنوان طولانی ترین خط مترو که شمال غربی تهران را به جنوب شرقی این کلان شهر متصل می سازد،‌ است.
این خط مترو درمحله شهران در شمال غربی تهران از بلوار کوهسار محل حادثه انفجار لوله گاز که بامداد جمعه روی داد، می گذرد.
خط شش متروی تهران به طول 33 کیلومتر از محدوده حرم حضرت عبدالعظیم آغاز شده پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در ایستگاه امام حسین با خط دو، در ایستگاه هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط در حال احداث سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران خواهد رسید
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
شرکت چیلکو پیمانکار خط مربوطه است
و کارفرما شرکت متروی تهران که کاملا بی گناه هستن
الله و علم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: