کد خبر: ۱۱۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 02
شفا آنلاین>اجتماعی>سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که 116 آمبولانس به کاروان های اعزامی زئران استان ها در طول مسیر خدمت رسانی می کنند، گفت: 6 درمانگاه سیار نیز در محوطه داخلی حرم برپا هستند.
به گزارش شفا آنلاین،شاهین فتحی با اعلام این که در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تمام کاروان های زائران که از استان های مختلف به سمت مرقد می آیند از همراهی یک آمبولانس برخوردارند، گفت: یک نجات گر نیز در هر یک از اتوبوس ها حضور دارد.
وی در ادامه افزود: در مجموع یک هزار و 172 نفر از سیزدهم تا پانزدهم خردادماه به زائران خدمت رسانی می کنند.
فتحی درمورد تعداد امدادگرانی که در داخل مرقد به امدادرسانی می پردازند، گفت: 882 امدادگر زن و مرد خدمت رسانی می کنند.
وی در ادامه انتقال بیمارانی که نیاز به بستری و درمان بیشتر در بیمارستان را دارند بخش دیگری از برنامه هلال احمر برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در بیست و هفتمین سالگرد اعلام کرد و افزود: در این حیطه با اورژانس همکاری خواهیم داشت.
همچنین ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برپایی بیمارستانهای صحرایی در محوطه حرم خبر داد و گفت: امسال اورژانس هوایی نیز با هماهنگی بیمارستانهایی که پد پروازی بالگرد جهت اورِژانس هوایی دارند، در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کل بیمارستانهای استان های تهران و قم در این ایام در حال آماده باش هستند و برخی بیمارستانها نیز به طور خاص جهت ارائه خدمات درمانی تعیین شده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: