کد خبر: ۱۰۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 16
همایش "جوانان و روابط سالم" به مناسبت روز ملی جوان با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال احمر، وزارت ورزش و جوانان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر امیر مدیر، مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش ارتقای سطح سلامت و ارتقاء آگاهی در حوزه روابط جوانان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش یک فرصت برای ارتقاء فرهنگ و مسائل اجتماعی و توسعه یافتگی جامعه است به این شرط که مسائل مطرح و راه حل داده شود تا جوانان احساس هویت کنند، افزود: یکی از مسائلی که برای ما بسیار مهم است، هویت‌یابی جوانان است و قرار است در راستای این هویت‌یابی مسائل و مشکلات جوانان حل و راهکار مناسب به آنها ارئه شود.

مدیر با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مساله‌ای که در حوزه جوانان وجود دارد؛ نحوه ارتباط جوانان با خانواده‌هایشان است، خاطرنشان کرد: با توجه به ساختار فرهنگی ما یکی از مهم‌ترین معضلات خانواده‌ها در رابطه با جوانان‌شان مدیریت رابطه جوانان با جنس مخالف است و در این زمینه اگر خانواده‌ها بتوانند توانمند شوند، می‌توانند در تربیت فرزندان خود موفق باشند.

وی افزود: امروزه در مدرسه، دبیرستان و دانشگاه یکی از مهم‌ترین مسائل و چالش‌های خانواده‌ها با فرزندان‌شان مدیریت روابط آنها با جنس موافق و مخالف است؛ اینکه این روابط باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، حد و مرزش تا کجا باشد و چه ارزش‌هایی باید برایش در نظر گرفت و در نهایت خانواده‌ها چه نوع رفتاری را باید در قبال این مساله از خود نشان دهند.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال با اشاره به این مساله که در این همایش دکتر امیر مدیر، دکتر فرج حسینیان و دکتر علیرضا بهرامی سخنرانی می‌کنند و مهمانان مجرب در این حوزه از جمله دکتر حبیبی، رئیس سازمان جوانان و دکتر صبحی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی ازدواج، وزارت ورزش دعوت شده‌اند، ادامه داد: از عده‌ای از کارشناسان و هیات علمی‌های دانشگاه‌ها که تخصص‌شان در حوزه جوان و رابطه سالم است و می‌توانند در رابطه با چالش‌ها و دغدغه‌های این مساله صحبت کنند، دعوت کرده‌ایم تا در این همایش سخنرانی کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی مجتمع دارویی – درمانی هلال احمر، همایش "جوانان و روابط سالم"، با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال احمر، وزارت ورزش و جوانان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تاریخ 29 اردیبهشت در سالن آمفی تاتر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: