کد خبر: ۱۰۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 13
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت، گفت: برخلاف بسیاری از مسئولان که دوست ندارند بگویند طرفدار چه تیمی هستند من اعلام می کنم که پرسپولیسی هستم.

 به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت عصر جمعه به همراه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای تماشا بازی پرسپولیس و راه آهن راهی ورزشگاه آزادی شدند.
هاشمی درخصوص حضورش در ورزشگاه آزادی، گفت: امیدوارم هواداران امروز بازی زیبایی را به دور از بروز مشکل برای بازیکنان و هواداران مشاهده کنند.
وی افزود: با دعوت محمود گودرزی و مهدی تاج برای تماشای این بازی به ورزشگاه ازادی آمدم. برخلاف بسیاری از دوستان که تمایلی به اعلام تیم مورد علاقه شان ندارند من یک پرسپولیسی هستم. البته اولویت من هم مانند تمام اهالی فوتبال تیم ملی کشورم است.
وزیر بهداشت گفت: امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ پانزدهم شود.
وی در رابطه با اینکه ایا می داند وزیر ورزش طرفدار چه تیمی است، اظهار کرد: برای وزیر شاید سخت است که اعلام کند اما بعدا خواهد گفت.
هاشمی در مورد بودجه مشترک وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان، گفت: نباید به آن چیزی که می شنوید اعتنا کنید و مطمئن باشید وزیر ورزش اگر لازم باشد اعلام خواهد کرد.
وی افزود: بودجه ای در اختیار بخش سلامت قرار گرفته که با توجه به اینکه ورزش هم در راستای سلامت است بخشی از آن به حوزه ورزش داده خواهد شد.
برچسب ها: بهداشت ، ورزش ، ورزشگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: