کد خبر: ۱۰۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 11
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس با تاکید بر اینکه حقوق های چند ده میلیونی برخی مدیران دولتی باید به خزانه برگردانده شود، گفت:دیوان محاسبات در صورت احراز تخلف برخورد جدی کند.

به گزارش شفا آنلاین،غلامرضا مصباحی مقدم در خصوص حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی گفت:پرداخت چنین حقوق هایی در هر شرکت دولتی خلاف قانون است و  این مبالغ باید از مدیران متخلف گرفته شود و به حساب خزانه برگردانده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش نظارتی دیوان محاسبات، افزود: دیوان محاسبات باید این موضوع را بررسی کرده و در صورت احراز تخلف با آنها برخورد کند.

دولت باید نسبت به میزان دریافتی و حقوق مدیران و کارمندان خود شفاف سازی کند

مصباحی مقدم ادامه داد: دیوان محاسبات درباره پرداخت حقوق به مدیران ارشد تذکراتی به دولت و مدیران آن داده که ظاهرا  به این تذکرات ترتیب اثر داده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قانون خدمات کشوری سقف حقوقی را برای کارمندان و مدیران کشور مشخص می کند، تصریح کرد: حقوق های نجومی برخی مدیران موجب شکل گیری شکاف طبقاتی در جامعه شده و مردم نسبت به آن حساسیت پیدا کرده اند، لذا دولت باید نسبت به میزان دریافتی و حقوق مدیران و کارمندان خود شفاف سازی کند.

اولین واکنش رئیس کل بیمه مرکزی به انتشار فیش‌های نجومی/ مدیر سرمایه انسانی شبانه عزل شد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛یک احتمال وجود دارد که با انتشار فیش‌های حقوقی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در فضای رسانه‌ای کشور، اعتماد امین به تیم مدیریتی میانی خود فرو کاسته است.

"ثریا چرخچی"مدیر کل توسعه سرمایه  انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی با صدور حکمی از سوی "محمد ابراهیم امین" از سمت خود به صورت شبانه عزل و طی مراسمی، امروز به صورت رسمی تودیع شده است.

پس از انتشار فیش حقوقی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی،"علی طیب نیا" وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور بررسی موضوع دریافت حقوق چندین میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی را صادر کرده تا در صورت اثبات صحت خبر، ضمن اصلاح پرداخت‌ها با تخلفات احتمالی هم برخورد شود، همچنین طیب نیا اظهار داشته که وزارت اقتصاد امروز بیانیه ای در این خصوص منتشر کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: