کد خبر: ۱۰۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 17
شفا آنلاین>اجتماعی>دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین با تاكید بر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده قتل دختربچه شش ساله افغانستانی، گفت: متهم این پرونده(نوجوان 17 ساله) به كانون اصلاح و تربیت تحویل داده شده است.

به گزارش شفا آنلاین، ابوالقاسم مراد طلب  افزود: از نخستین لحظات وقوع این جنایت ، رسیدگی به این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت در دستور كار دستگاه قضایی قرار گرفته است.
وی اظهار كرد: قتلی اتفاق افتاده و متهم به جرم خود اقرار كرده و دستگاه قضا منتظر اظهار نظر پزشكی قانونی در خصوص این اتفاق می باشد.
مرادطلب تصریح كرد: به محض اعلام نظر پزشكی قانونی حداكثر ظرف دو روز پرونده جهت رسیدگی نهایی به دادگاه كیفری یك استان تهران ارجاع داده می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین افزود: با توجه به این كه متهمین كمتر از 18 سال در زندان بزرگسالان نگهداری نمی شوند، متهم به قتل این پرونده نیز به كانون اصلاح و تربیت تحویل داده شده است.
وی تأكید كرد: هیچ گونه كوتاهی در رسیدگی به این پرونده صورت نخواهد گرفت و خارجی بودن مقتوله در روند رسیدگی عادلانه به این پرونده كمترین تأثیر را ندارد.
ستایش قریشی دختربچه شش ساله افغانستانی ساكن منطقه خیرآباد ورامین روز یكشنبه 22 فروردین وقتی از خانه خارج شده بود از سوی پسر 17 ساله ای (ا - پ) ربوده و وی پس از هتك حرمت ، به قتل می رسد.
قاتل در روز جنایت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و پرونده قضایی این حادثه در مراجع ذیصلاح درحال رسیدگی است.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
برچسب ها: جنایت ، پرونده ، پزشكی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: