کد خبر: ۱۰۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 16
شفا آنلاین>اجتماعی>با امضاي تفاهم‌نامه بين مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان، امكان همكاري متقابل در رابطه با توسعه ورزش همگاني در بين افراد تحت پوشش تامين اجتماعي فراهم شد.
به گزارش شفا آنلاین، تفاهم نامه سازمان تامين اجتماعي و وزارت ورزش و جوانان با هدف توسعه و ترويج فرهنگ ورزش همگاني دربين كاركنان، بازنشستگان، بيمه شدگان و خانواده‌هاي ايشان؛ هم افزايي و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود معاونت توسعه ورزش همگاني و تبادل اطلاعات و همكاري‌ هاي علمي در جهت ارتقاي مباني ورزشي به امضاء رسيد.
براساس اين تفاهم نامه جشنواره‌ ها و برنامه‌ هاي عمومي از قبيل اردوها و المپيادهاي ورزشي با همكاري و هماهنگي وزارت ورزش و جوانان و سازمان تامين اجتماعي برگزار مي‌شود.
همچنين وزارت ورزش و جوانان از انجمن‌ها و تيم‌هاي ورزشي معرفي شده از سوي سازمان تامين اجتماعي در راستاي ماموريت معاونت توسعه ورزش همگاني حمايت و پشتيباني مي‌كند و كلاس‌هاي آموزشي ويژه كاركنان سازمان تامين اجتماعي نيز برگزار خواهد شد.
همكاري درفعاليت‌هاي علمي و پژوهشي درحوزه ورزش ازديگر مفاد توافقنامه سازمان تامين اجتماعي و وزارت ورزش و جوانان است و بر اين اساس از پژوهش‌ها، پايان‌ نامه ‌ها و تاليفات كاركنان سازمان تامين اجتماعي در راستاي نيازهاي معاونت ورزش همگاني حمايت مي‌شود، همچنين در صوت لزوم براي پيشبرد امور ورزش، كارگروه كارشناسي مشترك بين دو مجموعه تشكيل مي‌شود.
تفاهم نامه همكاري درمحل سازمان تامين اجتماعي به امضاي سيدتقي نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و غلامرضا شعباني بهار معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان رسيد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: