کد خبر: ۱۰۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 05
شفا آنلاین>اجتماعی>شبكه راديويي سلامت، چهارشنبه ـ 18 فروردين ماه، در برنامه «خونه زندگي»، موضوع «تاثیر تشکر از همسر در روزمره گی های زندگی» را مورد بحث و برسي قرار مي دهد.
به گزارش شفا آنلاین، تشکر گاه و بی گاه از همسر چه زن و چه شوهر به خاطر فعالیتهای بدیهی و روزمره زندگی باعث تجدید قوا و انرژی تازه  و بازسازی روابط همسران می شود و به شخص حس مهم بودن و دیده شدن می دهد.
«خونه زندگي» عنوان برنامه اي از گروه خانواده شبكه راديويي سلامت است كه روز چهارشنبه با حضور دكتر علی اصغر اصغر نژاد، روان شناس به سوالات شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش در خصوص «تاثیر تشکر از همسر در روزمره گی های زندگی» پاسخ مي دهد.
اين برنامه از بخش هاي مختلف و متنوعي همچون آموزش آشپزي در قالب نمايش خانوادگي، گزارش مردمي و پيامك همسايگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان هاي ضروري و پخش تماس هاي مردمي تشكيل شده است.
گفتني است، برنامه «خونه زندگي»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب يک نمايش راديويي از ساعت 10:20 به مدت 75 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
بهداشت مدارس زير ذره بين راديو سلامت
برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 18  فروردين ماه، «بررسي چگونگي كنترل بهداشت محيط مدارس و ارزيابي عمده ترين مشكلات بهداشتي مدارس » را بررسی می کند.
«نيم نگاه» مجله اي خبري و تحليلي است كه به بررسي موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف جسم و اجتماعي مي پردازد.
روز چهارشنبه، در برنامه «نیم نگاه» كه كاري از گروه بهداشت و تندرستي است، از ساعت 12:00 به مدت40 دقيقه با حضور مهندس فرهادي ( معاون فني بهداشت محيط مركز سلامت و محيط كار وزارت بهداشت)،«نگاهي به بهداشت مدارس» مورد بحث قرار مي گيرد.
گفتني است، برنامه «نيم نگاه» روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته،  از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.رادیو سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: