کد خبر: ۱۰۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 03
شفا آنلاین>اجتماعی>شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، در برنامه «سفره ایرانی» ، طرز تهيه باقالي پلوي شيرازي را به مخاطبان صداي دانش، نشاط و آرامش آموزش مي دهد.
به گزارش شفا آنلاین، برنامه «سفره ایرانی» اين شبکه رادیویی، روز دوشنبه از ساعت 19:05 به مدت 35 دقيقه با حضور دباغ مقدم، دكتراي تغذيه؛ منصور رضايي، دكتراي تغذيه و عليرضا سامان، مدرس آشپزی به موضوع معرفي غذاهاي فصل بهار مي پردازد.
آشنایی به نیازهای تغذیه‌ای در دوره‌های مختلف سنی از بدو تولد تا سالمندی، پیشگیری از افزایش وزن و چاقی، شناساندن گروه‌های مختلف موادغذایی، اصلاح رفتارهای غلط تغذیه‌ای، ذائقه‌سازی صحیح در مردم و اهمیت نقش تغذیه سالم در زندگی ازجمله اهدافی است که برنامه‌سازان «سفره ایرانی» به دنبال آن هستند.
این برنامه از بخش های متنوع و مختلف شامل آشپزخانه، چاشنی ها، باورها، غذا و ایمنی، شنیدنی های تغذیه ای، کلینیک عمومی و نکته پایانی تشکیل شده است.
لذت دوستی در قصه ی نوید و فرید
در برنامه «قاصدك» شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، قصه ی دوستی نوید و فرید را با موضوع «لذت دوستي»، بشنويد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «قاصدك» عنوان برنامه اي شاد و آموزنده از گروه خانواده شبكه راديويي سلامت است كه براي گروه هاي سني الف (كودكان 4 تا 7 سال) تهيه شده و از زبان مادري است كه براي كودكان خود قصه مي گويد و تلاش مي كند از طريق قصه به صورت غير مستقيم به كودكان آموزش دهد.
اين قصه ها با هدف آموزش بهداشت فردي، اجتماعي، سلامت معنوي و ابعاد مختلف حوزه سلامت روايت مي شود.
يادآور مي شود، قاصدك هرشب ساعت 21 به مدت 15 دقيقه، از موج اف. ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.رادیو سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: