کد خبر: ۱۰۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 03
شفا آنلاین>اجتماعی>شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، دربرنامه«سپهر دانش» به موضوع «اورژانس روانپزشكي» مي پردازد.
به گزارش شفا آنلاین،هر رفتار غيرمعمول، اختلال خلق يا تفكر كه اگر بسرعت مورد توجه قرار نگيرد، ممكن است منجر به آسيب به خود يا ديگران شود. به هر نوع آشفتگی رفتاری و فکری فرد که باعث ایجاد خطر برای خود فرد یا دیگر افراد جامعه می شود، «اورژانس روان پزشکی» می گویند. این اتفاق ممکن است در مدت زمانی کوتاه بیفتد و تبعات آن بیش از حد انتظار و خطرناک باشد.
در همين ارتباط، «سپهر دانش» عنوان برنامه اي از گروه بهداشت و تندرستي راديو سلامت است كه روز دوشنبه، از ساعت22:05 به مدت 105 دقيقه با حضور دكتر صابري ظفرقندي، روانپزشك به موضوع «اورژانس روانپزشكي» مي پردازد.
اين برنامه شامل بخش‌هاي گوناگوني نظير شرح حال و معاينه باليني، معرفي دستاوردهاي علمي مراكز دانشگاهي و گزارش شبانه از بيمارستان ها و .. است.
شنوندگان با ارسال پيامك به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ مي دهند و گاهي نيز با ارسال دلنوشته هاي پيامكي خود با اين برنامه ارتباط برقرار مي كنند.رادیو سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: