کد خبر: ۱۰۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 03
شفا آنلاین>سلامت>برنامه «افق روشن» شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، با موضوع «افزایش فرهنگ کار و بهره وری در جامعه» تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
به گزارش شفا آنلاین ، «افق روشن» عنوان برنامه اي از گروه اجتماعي راديو سلامت است كه به مهم ترين موضوعات سلامت اجتماعي در سطح كلان مي پردازد.
با توجه به شروع سال جدید، در برنامه «افق روشن»، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه با حضور مهندس خسرو سلجوقی : مدرس و پوهشگر مسایل کار و اشتغال موضوع «افزایش فرهنگ کار و بهره وری در جامعه» مورد بررسي و تحليل قرار مي گيرد.
اين برنامه راديويي در قالبي گفتگو محور سعي در تبيين موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعي دارد و مي كوشد تا در خصوص محيط زيست، حقوق شهروندي و .... به مخاطبين آگاهي رساني كند.
گفتني است، برنامه «افق روشن» روزهاي شنبه به موضوعات ‏زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.‎
سموم در محصولات کشاورزی زير ذره بين راديو سلامت
شبكه راديويي سلامت، دوشنبه ـ 16 فروردين ماه، «باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی» را د برنامه «نيم نگاه» بررسي مي كند.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «نيم نگاه» برنامه مجله اي، خبري و تحليلي است كه به بحث پيرامون موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستي، خانواده، اجتماعي، و تغذيه و سلامت مي پردازد و آخرين خبرها در اين حوزه ها را مورد نقد و بررسي قرار مي دهد.
روز دوشنبه در برنامه «نيم نگاه» كه كاري از گروه تغذيه و سلامت راديو سلامت است، با حضور دکتر یحیی ابطالی معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات و سهیل اسکندری، معاون اداره کل نظارت  فرآورده های غذا و دارو، از ساعت 12 به مدت40 دقيقه، چگونگی کنترل واردات سموم و پایش باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی مورد بررسي قرار مي گيرد.
گفتني است، برنامه «نيم نگاه» روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.راديو سلامت
برچسب ها: اجتماعي ، راديو ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: