کد خبر: ۱۰۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 20
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: این جمعیت با 1200 پایگاه ثابت سیار و موقت با 25 هزار نفر امدادگر و نجاتگر به مردم خدمات لازم را ارائه می کند.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید امیر محسن ضیائی عصر شنبه با حضور سرزده در پایگاه های امداد و نجات شهرستان میامی استان سمنان، با تقدیر از زحمات نجاتگران در فعالیت های هلال احمر افزود: در نوروز امسال جمعیت هلال احمر در بخش های نرم افزاری، سخت افزاری،منابع انسانی شاهد پیشرفت و افزایش است و تلاش می شود سال به سال این آمادگی و پیشرفت بیشتر شود.
وی افزود: جمعیت هلال احمر هم اکنون از 1500 پزشک و پرستار استفاده می کند و با داشتن سه هزار دستگاه خودرو توانایی اسکان اضطراری 90 هزار نفر را در سطح کشور دارد.
ضیایی با اشاره به طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گفت: در این طرح 20 هزار جوان آموزش دیده در پایگاه ها مباحث ایمنی و سلامت را به مردم ارائه می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی هم در این بازدید گفت:با حضور رئیس جمعیت هلال احمر یک دستگاه آمبولانس به پایگاه میاندشت تحویل داده شد که جایگزین آمبولانس قدیمی می شود.
جواد رضاپور از قول رئیس جمعیت هلال احمر برای تجهیز شعبه هلال احمر میامی خبر داد و گفت: با حضور دکتر ضیایی تجهیزات نجات انفرادی سبک تحت عنوان مجموعه های sosبه جمعیت هلال احمر میامی تجویل گردید.
ضیائی در سفر خود به شهرستان میامی از بزرگترین کاروانسرای ایران در میاندشت بازدید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر را دکتر چرخ ساز رئیس سازمان امدادونجات و دکتر حبیبی رئیس سازمان جوانان کشور در این دیدار همراهی می کردند.
شهرستان میامی با 50 هزار نفر جمعبت در شرق استان سمنان و در مسیر جاده سراسری تهران - مشهد واقع شده است.
محورهای جاده ای این شهرستان یکی از پرترددترین راههای کشور است و سالانه حوادث رانندگی زیادی در آنها روی می دهد.
رسیدگی به وضعیت مصدومان حوادث رانندگی دراین مسیر توسط جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 انجام می شود.
طی سه روز اول مسافرت های نوروزی امسال، 9 حادثه رانندگی در این محور روی داده که دو نفر کشته و 50 نفر زخمی شده اند که زخمی ها توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستانهای میامی و شاهرود منتقل شده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: