کد خبر: ۱۰۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 17
شفا آنلاین>اجتماعی>پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی کشور تا ساعت 14 امروز (پنجشنبه) را اعلام کرد.

به گزارش شفا آنلاین،برابر گزارش های دریافتی، شاهد بارش برف در استانهای کردستان، زنجان، آذربایجان غربی(اکثر محورها)، خراسان رضوی (محورهای چناران به مشهد و قوچان به چناران)، مازندران ( ارتفاعات محورهای هراز به فیروزکوه و کرج به چالوس )، مرکزی (محور اراک به بروجرد)، قزوین (محورهای قزوین به رشت و قزوین به همدان) و کرمانشاه (محور جوانرود) می باشیم.
همچنین بارش پراکنده باران در استان های خراسان رضوی، قزوین و همدان نیز گزارش شده است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه (سوادکوه تا شیرگاه)، محور رشت به قزوین (محدوده منجیل و رودبار)، باند شمالی آزادراه تهران - کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس)، باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) و آزاد راه تهران به قم و جاده قم به سلفچگان گزارش شده است.
طبق اعلام پلیس راهور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
برچسب ها: چالوس ، گزارش ، اطلاعات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: