کد خبر: ۱۰۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 16
شفا آنلاین>سلامت>شبكه راديويي سلامت، هفته نخست فروردين ماه، در برنامه «سبد سبد سلامت» با حضور كارشناسان، موضوعاتي همچون «چگونگي ترويج فرهنگ نوع دوستي»، «محبت و دوستي»، «آمادگي براي اسقبال از نوروز» و ... را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
به گزارش شفا آنلاین،«سبد سبد سلامت» عنوان ويژه برنامه اي از گروه خانواده راديو سلامت است كه در اين برنامه (از 29 اسفند تا 13 فروردين) با هدف پرداختن به موضوعات سلامت در نوروز و افزايش آگاهي مخاطبان براي داشتن نوروزي سالم سعي مي شود با ايجاد فضاي متنوع، مفرح و شاد، پيام هاي بهداشتي، زيست محيطي و خودمراقبتي به مسافران نوروزي ارائه شود.
29 اسفند ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «آمادگي براي استقبال از نوروز» به اين سوال كه «آيا آماده استقبال از نوروز هستيد؟» پاسخ مي دهد.
يكم فروردين ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «محبت و دوستي با نو شدن» به اين سوال كه «امسال در باغچه ي دلتان چه چيزي مي كاريد؟» پاسخ مي دهد.
دوم فروردين ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «كمك و دست ياري گرفتن از ديگران» به اين سوال كه «تاكنون آب پاكي روي دست كسي ريخته ايد؟ چرا؟» پاسخ مي دهد.
سوم فروردين ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «حمايت از يكديگر» به اين سوال كه «هواي دوستان و خانواده را چطور نگه مي داريد؟ در سال 1395 دوست داريد هواي چه كسي را داشته باشيد؟» پاسخ مي دهد.
چهارم فروردين ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «تغيير اخلاقيات با نو شدن سال» به اين سوال كه «با آدم هاي خوشروي نوروزي چه كار مي كنيد؟» پاسخ مي دهد.
پنجم فروردين ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «هديه دادن به ديگران» به اين سوال كه «ماندگارترين هديه امسال را به چه كسي داده ايد و مي خواهيد بدهيد؟» پاسخ مي دهد.
ششم فروردين ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10 به مدت 120دقيقه با موضوع «حفط محيط زيست در ايام تعطيلات نوروز» به اين سوال كه «شش روز از تعطيلات گذشته رفتارتان با طبيعت چطور بوده است؟» پاسخ مي دهد.
يادآور مي شود، ويژه برنامه «سبد سبد سلامت»، هفته اول نوروز، به تهيه كنندگي «فرانك ترابي» و گويندگي «مصطفي مصطفوي» و «ندا خواجه نوری»، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندهاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي‌شود.شبكه راديويي سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: