کد خبر: ۱۰۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 11
شفا آنلاین>اجتماعی>مطابق پیش بینی های سازمان هواشناسی، امروز برخی نقاط کشور شاهد رگبار باران، وزش باد و رعد و برق خواهند بود و این وضعیت در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی دیگر از نقاط کشور ادامه خواهد یافت.

 به گزارش شفا آنلاین سامانه بارشی که امروز از شمال غرب وارد کشورشده، در مناطق شمال غرب و غرب فعال بوده و سبب بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در این مناطق می شود.
این سامانه بعد از ظهر امروز به صورت پراکنده بخش هایی از مرکز و دامنه های شمالی و جنوبی البرز را نیز در بر می گیرد.
با حرکت این سامانه به سمت شرق، روز شنبه در نیمه شرقی کشور و یکشنبه در شمال شرق کشور سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت می شود.
پیش بینی سازمان هواشناسی حاکیست: امروز جمعه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، غرب اصفهان، شمال خوزستان و به صورت پراکنده در استان های مرکزی، همدان، تهران، البرز و قزوین شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.
برپایه این گزارش، در روز شنبه 22 اسفندماه رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی و با شدت کمتر در کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گلستان شماهده می شود.
همچنین در روز یکشنبه 23 اسفندماه، استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهند بود.
برچسب ها: باران ، سامانه ، البرز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: