کد خبر: ۱۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 09
شفا آنلاین>سلامت>شبکه رادیویی سلامت با تشکیل كمپين حفظ محيط زيست در برنامه «سبد سبد سلامت» به استقبال بهار می رود.
به گزارش شفا آنلاین،گروه خانواده اين شبكه رادیويي، براي ايام نوروز، ويژه برنامه «سبد سبد سلامت» را برای شنونده‌ها تدارك دیده است. اين برنامه سعي مي كند با ايجاد فضاي متنوع، مفرح و شاد، پيام و نكات آموزشي در حوزه زيست محيطي، بهداشتي، و خودمراقبتي را در قالب يك سبد براي شنوندهاي صداي دانش، نشاط و آرامش و مسافران نوروزي بازگو كند.
هدف اصلي ويژه برنامه «سبد سبد سلامت»، يادآوري مسائل مورد نياز مخاطبان در تعطيلات نوروزي است كه تلاش مي شود تا از طريق بخش هايي هم چون كمپين حفظ محيط زيست، ايمني مسافرت، معرفي مراكز درماني و بيمارستانها، اطلاع رساني در خصوص سفر راهيان نور، اگه سلامت نبود، داروهاي مورد نياز در مسافرت، احترام به بزرگترها، آداب و فرهنگ نوروزي، ديدار با بيماران بهبوديافته و ... به اين هدف دست يابد.
اين برنامه با بخش‌هایی همچون سبد سير، سبد سيب، سبد سمنو، سبد سركه، سبد سماق، سبد سبزه و سبد سنجد به موضوعاتي از قبيل خود مراقبتي، طب مسافرتي، تغذيه مناسب، آشنايي با جاذبه هاي گردشگري مراكز استان ها، نكات روانشناسي و تفكر مثبت، صله رحم، معرفي نمادهاي نوروزي و هفت سين می‌پردازد.
يادآور مي شود، ويژه برنامه «سبد سبد سلامت» به تهيه كنندگي «موسي نظري» و «فرانك ترابي» و گويندگي «مصطفي مصطفوي» و «رضا شجاعي»، از 29 اسفند ماه تا 14 فروردين ماه، از ساعت 10 به مدت 120دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.رادیو سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: