کد خبر: ۱۰۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 07
شفا آنلاین>سلامت>جشن ممیزی که به بهانه گرامیداشت روز پرستار در یکی از بیمارستانهای خصوصی سر و صدای زیادی برپا کرد.
به گزارش شفا آنلاین، اخیرا انتشار فیلمی در فضای مجازی با محتوای  رقص و پایکوبی افرادی با روپوش سفید پرستاری و درمانی با جلب نظر بسیاری از کاربران همچنان یکی از پر بازدیدهای این فضاست، فیلمی که گفته می‌شد متعلق به روز پرستار در یکی از شهرهای شمال غرب کشور است.

آدابی رئیس نظام پرستاری پس از اطلاع از این فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: این فیلم ساختگی است و تنها با 20، 30 میلیون تومان هزینه می توان چنین محتوایی را تولید کرد و آن را به پرسنل بیمارستانی نسبت داد، بنابراین صحت آن تکذیب می‌َشود.

اما با پیگیری های دقیق تر باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که این تصاویر به بیمارستانی خصوصی در غرب تهران تعلق دارد و یک منبع آگاه هم در وزارت بهداشت آن را تائید کرد و گفت:این ماجرا تحت پیگیرد قانونی است .

قصه زمانی جالب می شود که یکی از پرسنل این بیمارستان با ارائه فیلم های بیشتری به باشگاه خبرنگاران از  مراسم آن شب می گوید: این فیلم مربوط به مراسم روز پرستار است که پس از پایان سخنرانی های مسئولین بیمارستان در آمفی تئاتر جهت صرف شام به رستوران بیمارستان رفتیم که در آنجا بعد از اتمام  پذیرایی حضور ( دی جی ) در سالن  رستوران همه را متعجب کرد و بلافاصله میزهای رستوران جمع آوری شده و  ساز و آواز شروع شد و تا ساعت 11 شب نیز ادامه یافت .

وی در مورد حضور افراد با روپوش سفید نیز چنین توضیح داد :متاسفانه این موضوع صحت دارد و چون برخی از همکاران آن شب شیفت بودند و با لباس پرسنلی ، از سر شیفت خود به مراسم آمدند و متاسفانه در برخی از بخشها بیماران برای چند دقیقه ای یا تنها ماندند و یا تنها یک نفر بالای سرشان بود، حتی سوپروایزرمان نیز در این جشن حضور داشت.

این منبع آگاه در ادامه افزود:جالب اینکه زمانی که از دکتر خ یکی از مسئولان ارشد این بیمارستان درمورد علت این قضیه پرسیدیم ، به صراحت گفت : چهاردیواری اختیاری است، هرکاری بخواهم در ملکم انجام میدهم !

بدیهی است که ملک شخصی در اختیار شخص است اما زمانی که کار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف نظام جمهوری اسلامی آن هم در مرکز درمانی  صورت میگیرد، ماجرا کاملا با شخصی توصیف شدن فاصله می‌گیرد. حال سوال این است که بعد از این هنجارشکنی مسلم آیا مسئولان تنها به تذکر مکتوب اکتفا می کنند یا به قول وزیر بهداشت که بارها در سخنرانی های خود تاکید کرده است که این وزارتخانه از هیچ تخلفی به سادگی نمی گذرد، این بار هم اقدام قانونی وزارت بهداشت شدیدتر خواهد بود ؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: