کد خبر: ۱۰۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 06
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تهیه پیک نوروزی به صورت انبوه و پخش آن غیرقانونی است و استان ها باید طبق دستور العمل سال 92 عمل نمایند .
به گزارش شفاآنلاین،برای پیک نوروزی دستور العملی سال 92 به سراسر استان ها ابلاغ شده است و به همکارانمان در استان ها گفته ایم تولید متمرکز پیک نوروزی که معمولا از طریق انتشاراتی های وابسته یا غیر وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود از نظر ما وجهات قانونی ندارد .


تکالیف نوروزی باید توسط معلمان در مدرسه و حداکثر معلمان در منطقه می توانند گروهی از معلمان دورهم بنشینند و نه اینکه پیک نوروزی تهیه کنند بلکه راهنمای فعالیت های یادگیری ایام نوروز را برای دانش آموزان طراحی کنند و در اختیارشان قرار دهند .


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: محور فعالیت های نوروزی دانش آموزان خاطره نویسی و شرح از وقایع و دید و بازدید هایی که در ایام نوروز داشته اند که در قالب نگارش خلاق است و نهایتا ممکن است برخی از موضوعات را معلمان بسته به اقتضائات محیط فرهنگی منطقه از دانش آموزان بخواهند تا دانش آموزان طی تعطیلات نوروز به آن بپردازند.

اینکه بعضا گزارش شده است که موسسات خصوصی و یا غیر خصوصی یعنی شبهه دولتی تولید انبوه پیک نوروزی کنند و در استان ها پخش کنند غیر قانونی و ممنوع است . پانا
 



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: