کد خبر: ۹۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 05
شفاآنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت با اشاره به لزوم ارائه خدمات ویژه به جانبازان در مراکز درمانی، تصریح کرد: اگر ما را به حرکات و رفتارهای پوپولیستی متهم نکنند، اعتقاد دارم همانگونه که در هواپیماها جایگاه ویژه و VIP وجود دارد، در بیمارستانها و مراکز دولتی نیز برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید خدمات ویژه و VIP ارائه داد.
به گزارش شفاآنلاین،دکتر سید حسن هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان96 تختخوابی تخصصی شفا در کلیشاد و سودرجان اصفهان، با بیان اینکه ما وامدار و مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: اگر آنها نبودند، امنیت و عزت و سربلندی ایران وجود نداشت.

وزیر بهداشت با تبریک به مردم کلیشاد و سودرجان برای افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی تخصصی شفا در این شهر اظهار کرد: اصل کار ما از امروز آغاز شده و مهم است که با تامین نیروی انسانی متخصص، درد و رنج مردم را کاهش دهیم.

هاشمی در خصوص مشکلات شهرستان فلاورجان، دستورات لازم را برای تامین متخصص رادیولوژی برای بیمارستان شفا، اختصاص اعتبار500 میلیون تومانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) و مراکز منطقه قهدریجان و پیربکران را صادر کرد و بر لزوم استفاده حداکثری از بیت‌المال و تجمیع مراکز بهداشتی و درمانی در قالب یک مرکز درمان بستر در قهدریجان تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین اظهار داشت: بزرگترین مشکل سلامت در کشور، در اولویت نبودن این حوزه و نگاه هزینه بر بودن حوزه سلامت از سوی دولتها، مجلس و مسئولان محلی بود که ترجیح می دادند در حوزه های ریلی، جاده و اتوبان سرمایه‌گذاری کنند که این رویکرد نادرستی بود زیرا توسعه و رسیدن به رشد اقتصادی بدون ارتقای سلامت و رشد خدمات در این حوزه، معنی ندارد.

هاشمی با اشاره به کمبود شدید تخت بیمارستانی در کشور، افزود: به اندازه تعداد تخت های موجود، به تخت جدید بیمارستانی نیاز داریم و لازم است تا از فرصت استثنایی پسابرجام که با لطف خدا، حمایت‌های مقام معظم رهبری، شجاعت دکتر روحانی و درایت تیم هسته‌ای به وجود آمد نهایت استفاده را بکنیم.آنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: