کد خبر: ۹۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 19
شفا آنلاین>اجتماعی> زن و شوهر هندی پس از برگزیده شدن در مسابقات خوشبخت ترین زوج ، راز طول عمر 81 ساله زن و شوهری شان را افشا کردند.
به گزارش شفا آنلاین،این زوج 99 ساله که لــــقب پرسابقه ترین زن و شوهران دنیا را درمسابقات نیوزیلند نیز به خود اختصاص دادند، 81 سال است که بدون مجادله در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و رمز خوشبخت زیستن‌شان را  استخراج خوبی از دل بدی ها معرفی کردند.

 جرم و گانجا که حدود 100 سال پیش در روستایی در هند متولد شدند ، از 6 سالگی از سوی خانواده‌های شان به عنوان  نامزد انتخاب شدند و در 19 سالگی بایکدیگر ازدواج کردند و داستان زندگی رنگی و عاشقانه خود را ورق زدند تا این که هفته گذشته هشتاد و یکمین سالگرد ازدواج شان را در مراسم جشن باسابقه ترین زن و شوهران خوشبخت دنیا برگزار کردند.

گانجا راوی می گوید:من و همسرم فراز و نشیب های زیادی را در زندگی تحمل کردیم  او پس از پیوستن به هواداران گاندی در جریان مبارزات علیه انگلیسی ها و حمایت از قانون تحریم کالاهای انگلیسی در هند ، به مدت 10 سال در زندان افتاد. در آن زمان من با  دو فرزند کوچک بودم و هر روز مسیر زیادی را با کودکانم سپری می کردم تا او را ملاقات کنم.

قبل از آن هم زمانی که همسرم در جریان مبارزات به مأموریت می‌رفت، گاهی اوقات هم توسط پلیس مورد بازجویی قرار می‌گرفتم تا رمز و راز مبارزه‌طلبی‌های آزادیخواهانه شوهرم را برای‌شان فاش کنم  اما من آزادیخواهی و مبارزه‌طلبی را از گانجا آموخته بودم. گانجا ادامه می‌دهد: رمز ازدواج خوشبخت ما این است که در طول زمان آموخته‌ایم که چه عواملی در خوشبختی ما نقش دارد، اینکه در جهان بد و خوب مطلق وجود ندارد، همه چیز نسبی است و می شود از دل بدی ها نیز خوب بودن را آموخت. من به دخترم بونا داج می گویم ، ازدواج یک معامله نیست ، نباید منتظر باشی شاهزاده‌ای با اسب سفید بیاید و تو را خوشبخت کند. تو هم باید  سخت کار کنی و پا به پای همسرت برای رسیدن به خوشبختی تلاش کنی‌،تاب‌آوردن مهم‌ترین رمز خوشبخت زیستن در زندگی زن و شوهری است ، همین تاب آور‌ی‌ها است که تو را به پختگی خواهد رساند. 

جرم راوی می گوید  نمی‌توانم دلایلی را بگویم که نشان‌دهنده عشق من به همسرم باشد ، من او را دوست دارم و مهم‌ترین دلیلش هم این است که تا این سن و سال در کنار هم زندگی  می‌کنیم . این زوج خوشبخت هندی 6 فرزند  ،   15 نوه و 25 نتیجه دارند. 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: