کد خبر: ۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 01
شفا آنلاین>سلامت>مشاور مدیر عامل تامین اجتماعی برنامه های ایام الله دهه فجر این سازمان را تشریح کرد و گفت: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، انعکاس دستاوردها و اقدامات سازمان در دهه مبارک فجر مورد تاکید است.

به گزارش شفا آنلاین، امیرعباس تقی پور  همچنین از برنامه ریزی و زمینه سازی برای اجرای برنامه ها و مراسم مختلف در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد .
وی افزود: انعکاس همه جانبه اقدامات انجام گرفته در راستای تکریم ارباب رجوع و روان سازی امور از جمله گسترش خدمات غیرحضوری، توسعه خدمات در حوزه های بیمه ای و درمانی ، گسترش پوشش بیمه ای و سرمایه گذاری های سازمان در زمینه های تولیدی، صنعتی و اقتصادی برای حفظ و ارتقای سرمایه های بیمه شدگان از برنامه های دهه فجر مورد توجه است.
وی اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و با عنایت به شعار «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» که به عنوان شعار دهه فجر امسال انتخاب شده است، سازمان تامین اجتماعی نیز به منظور پاسداشت آرمان های شهدای گرانقدر و حماسه سازان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فعالیت های متنوعی را برای غناء بخشیدن به برنامه های این ایام مبارک، پیش بینی کرده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از حضور مدیران و کارکنان سازمان در قطعه شهدا و تجدید میثاق با اهداف مقدس انقلاب اسلامی در سراسر کشور همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد که دیدار مدیران بیمه ای و درمانی استان ها با مقامات استانی از جمله برنامه های سازمان در این ایام است.
تقی پور برپایی ایستگاه های صلواتی و اطلاع رسانی و تدارک برنامه های جنبی و تقدیر از کارکنان حماسه ساز در عرصه انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد و ادامه داد: حضور فعال در رسانه ها به منظور ارائه گزارش در خصوص گستره فعالیت ها و ارتقاء کمی و کیفی خدمات سازمان در هر دو حوزه بیمه ای و درمانی و همچنین برنامه ریزی و هماهنگی برای حضور مدیران کل و درمان استان ها و همکاران در نماز جمعه نیز در دهه فجر امسال مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در میان همکاران واحدهای تابعه، برگزاری نمایشگاه های کتاب، عکس و پوستر با موضوعات مرتبط با ایام دهه مبارک فجر و برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر با حضور همکاران و خانواده های آنان و دعوت از خانواده معظم شهداء، ایثارگران و آزادگان همکار در مراکز استان ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روزها به شمار می آید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: