کد خبر: ۹۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
شفا آنلاین>سلامت>معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان اکنون در جایگاه ملی خود قرار دارد گفت: اعمال قانون و جدیت در انجام ماموریت ها بدون وارد شدن به مباحث جناحی از برنامه های محوری این سازمان است.

 به گزارش شفا آنلاین،عبدالرحمن تاج الدین در همایش سراسری مدیران و کارشناسان حقوقی سازمان تامین اجتماعی در یزد افزود: قانون گرایی و خدمت خالصانه و جدی به جامعه هدف و افراد زیر پوشش محور و راهبرد این سازمان بوده و رعایت مقررات و عمل به وظایف موجب افزایش خدمات رسانی است.
وی به اهمیت همکاری و تعامل سازنده سازمان تامین اجتماعی با سایر مراکز و دستگاه های اجرایی به خصوص دیوان عدالت اداری اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری با همه مراجع به خصوص دیوان عدالت اداری همواره مورد توجه این سازمان است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری برای انجام وظایف و تحقق کامل ماموریت ها در بهترین وضعیت قرار دارد و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه قضات دیوان عدالت اداری همواره نقطه نظرات کارشناسی سازمان تامین اجتماعی را دریافت می کنند، اظهار امیدواری کرد تا این همکاری سازنده همیشه به نحو شایسه تداوم یابد.
وی گفت: بدون شک همکاری سازمان تامین اجتماعی با بخش های مختلف اجرایی و به خصوص با تقویت بخش حقوقی این سازمان شاهد ارتقا همکاری ها و کاهش مشکلات خواهیم بود.
تاج الدین یادآور شد: همکاری سازنده با مجلس شورای اسلامی نیز موجب ارتقا وظایف و انجام برنامه ها و خدمت بیشتر به جامعه هدف شده است.
رئیس دیوان عدالت اداری نیز در این آیین گفت: مسئولان اجرایی باید بدون گرایشات حزبی و سیاسی خدمت صادقانه به آحاد مردم را انجام دهند و این موضوع باید همچنان در سازمان تامین اجتماعی پیگیری شود.
حجت الاسلام محمد جعفر منتظری افزود: مهمترین رسالت تامین اجتماعی رسیدگی به جامعه هدف و نیازمندان است که باید با جدیت مورد عنایت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه سرافرازی مجموعه سازمان تامین اجتماعی در کشور همان خدمت صادقانه به بیمه شدگان و مستمری بگیران است، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در این عرصه و ماموریت مهم موفق عمل کرده است.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه دیوان عدالت اداری در جریان همه امور سازمان تامین اجتماعی است، تصریح کرد: این سازمان نیمی از جمعیت کشور را زیر پوشش دارد و خدمات مختلف به مردم ارائه می دهد.
وی افزود: همکاری و تعامل سازنده بین سازمان تامین اجتماعی با دیوان عدالت دارای نمره خوبی است و این سازمان در حد قابل قبولی به درخواست های دیوان عدالت پاسخ می دهد.
منتظری با بیان اینکه قبل از دوره فعلی مدیریت سازمان، مصائب بسیاری بر آن رفت که خود من نیز درگیر آن بودم افزود: با مدیریت جدید تایید می کنم و شهادت می دهم که رویکرد سازمان یک رویکرد سلامت است و امیدوارم درجات این سلامت روز به روز ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه در سازمان تامین اجتماعی نیز همانند سایر بخش های مختلف نظام تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم گفت: اگر رویکردها و جهت حرکت صحیح باشد قطعا آینده نویدبخشی خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در میان تمامی دستگاه های اجرایی در رابطه با کاهش پرونده ها در سال 93 نسبت به 92 از میان 58 دستگاه اول شد.
رئیس دیوان عدالت اداری افزود: باوجود این مهم در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش پرونده ها هستیم که این موضوع باید آسیب شناسی و مورد بررسی قرار گیرد.
همایش آموزشی 2 روزه کارشناسان و رابطان حوزه حقوقی و امور مجلس سازمان اجتماعی سراسر کشور با هدف برنامه ریزی و هماهنگی در انجام بهتر وظایف دیشب در یزد به پایان رسید.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: