کد خبر: ۹۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 27
معاون امور شعب دیوان عدالت اداری:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>معاون امور شعب دیوان عدالت اداری ،کاهش پرونده ها و مشکلات را یکی از اولویت های این نهاد دانست و گفت: برای تحقق این هدف با ارگانهای مختلف در تعامل هستیم و سازمان تامین اجتماعی در این مسیر بیشترین همکاری و تعامل را داشته است.
به گزارش شفاآنلاین : حجت السلام و المسلمین رحیم باقری در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در دیوان عدالت اداری فراوانی شکایت هاست که چند دستگاه به دلیل گستردگی فعالیت هایشان بیشترین پرونده ها را دارند و برای کاهش پرونده های این نهادها همکاریها و تعاملاتی را در دستور کار قرار داده ایم.
وی از همکاری سازمان تامین اجتماعی در راستای کاهش پرونده ها قدردانی کرد و گفت: در نتیجه این همکاری شاهد بهبود و کاهش مستمر پرونده ها هستیم و امیدواریم نتیجه این روند ،اجرای هر چه بهتر قانون در همه ارگانها باشد.
حجت السلام و المسلمین باقری رسیدگی دقیق و سریع به خواسته ها و مطالبات مردم در سازمان ها را زمینه ساز کاهش پرونده ها دانست و گفت: با کاهش پرونده ها در دیوان عدالت اداری امکان رسیدگی دقیق تر و افزایش کیفیت کار در دیوان فراهم می شود.
وی از زحمات و تلاش های دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونت حقوقی و امور مجلس برای تلاش در جهت کاهش شکایات از این سازمان تشکر کرد و گفت: با استقرار نظام پاسخگویی صحیح در سازمان ها بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف می شود و سازمان تامین اجتماعی جزء دستگاه های نمونه در خدمت رسانی و کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم خواهد بود .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: