کد خبر: ۹۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۴ - 2016January 18
شفا آنلاین>اجتماعی> پس از سال‌ها انتظار، تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران، در نخستین ساعات دیروز با قرائت بیانیه مشترک محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی لغو شد تا پایانی خوش برای این کشمکش ده ساله رقم بخورد. اما اعلام ختم همیشگی پرونده هسته‌ای ایران بر خلاف پیش‌بینی‌ها چند بار به تعویق افتاد و سرانجام در نخستین ساعات بامداد روز گذشته رسانه‌ای شد.
 به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید این اعلام دیرهنگام، فرصت را برای بروز شادی از مردم گرفت و خیلی‌ها ترجیح دادند احساسات خود را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بروز دهند؛ به این ترتیب اینستاگرام، فیس‌بوک، تلگرام، توئیتر و... مملو شد از پیام‌های تبریک، شوخی‌های کلامی و تصویری، متلک‌های سیاسی و انواع خوش‌مزگی‌های رایج این‌گونه شبکه‌ها. هنرمندان نیز از این قافله عقب نماندند و‌ در صفحات شخصی خود پیام‌های تبریک به مردم را منتشر کردند که گوشه‌ای از آن را مرور می‌کنیم.

امیرکاوه آهنین‌جان- بازیگر
        «از صمیم قلب آرزومندم که این اتفاق سرمنشاء بهترین و بزرگ‌ترین رخدادهای شگفت‌انگیز و پیش‌رونده برای سرافرازی و سربلندی میهن و مردمم باشه، اونقدر که دیگه تو دل و چشم هیچکس غم و ماتم نباشه.»

صابر ابر- بازیگر
        «خوشحالی نقطه‌ای فراتر از معمول است، جای دیگری از حال! فراموش کنیم بدحالیمان را و نگاهمان به این صبح پر افتخار باشد و بس. به روزهایی که تحمل‌شان کردیم تا امروز آفتاب بزند. چه مردمی، نعمت این خاک شمایید. چه خوب که می‌توانم امروز را برای سال‌های بعد تعریف کنم.»

بهنوش بختیاری- بازیگر
       «صبح همگی بخیر. آرزوی رشد و شکوفایی و امنیت و سلامتی، برای تمام ایرانیان. دل هموطنانم که همه خانواده من هستند شاد. دلم نیومد صبر کنم صبح بشه این پست رو گذاشتم. به امید تعامل با جهان در صلح و دوستی.»

برزو ارجمند- بازیگر
       چه صبح باحالیه. آقایون صبح بخیر، خانوم‌ها صبح بخیر، کوچیکترا بزرگترا صبح بخیر، ایران صبح بخیر.»

پریناز ایزدیار- بازیگر
       «خیلی خوشحالم که دکتر ظریف کارهایی را انجام می‌دهد که سال‌ها منتظر بودیم کسی بیاد و انجامشان بدهد.»

هنام تشکر- بازیگر
       «مگر می‌شود اخلاق، بینش و تدبیرتان را ندید. خسته نباشید آقاى دکتر ظریف.»

محسن چاووشی- خواننده
       «مردم ایران حق دارند شادترین مردم دنیا باشند، آرزوی من همواره شادی، صلح و خوشبختی برای همه مردم دنیا، به‌ویژه مردم عزیزم کشور ایران است.»

مصطفی زمانی- بازیگر
       «با هر چه که برای این مردم رفاه بیاورد، مانند رفع تحریم‌ها موافقم. دوست دارم اتفاقی بیفتد که مردم تا این اندازه پیگیر اخبار سیاسی نباشند و تنها سیاستمداران به این مقوله بپردازند.»

الناز شاکردوست- بازیگر
        «تبریک می‌گم به مردم ایران بابت سکوت و نجابت 10 سال از بهترین سال‌هاى عمرشان، تبریک به ما ملت صبور بابت استقامت در برابر قیمت‌های نجومى و اقتدار در برابر تحریم آنچه حق ساده زندگی‌مان بود. مبارک‌مان باشد فرجـام این برجام!»

محمد شایسته- تهیه‌کننده
       «کاش همه وزرا و مدیران، مثل شما شجاع و راستگو بودند. خسته نباشی مرد بزرگ.»

نیوشا ضیغمی- بازیگر
       «امشب یکی از بزرگ‌ترین وقایع تاریخ ایران، به دست مردی بزرگ رقم خورد که نامش تا ابد جاودانه خواهد ماند...»

پیمان معادی- بازیگر
       «آقا دکتر ظریف دم شما گرم. خسته نباشید تبریک فراوان به مردم نازنین.»

شبنم مقدمی- بازیگر
        «صبح بدون تحریم بخیر. برای دمیدن این صبح باشکوه، که ثمره صبر ما و تدبیر و تلاش دولتمردان ماست، سپاسگزار درگاه پروردگارمان باشیم و به امید آمدن روزگاران بهتر، روزگار سرافرازی و اقتدار... روزگار صلح و لبخند. به امید خدا، تلاشی تازه آغاز کنیم. لب از ناله‌های مایوس و سیاه فروبندیم که اکنون، نه وقت دل چرک بودن و دل چرکین کردن است.»

تهمینه میلانی- کارگردان
        «امیدوارم رفع تحریم آغازی باشد برای پایان فقر، بی‌سوادی، کمک به افراد آسیب‌دیده، نجات افراد در معرض آسیب و شکوفایی اقتصادی برای کل مردم ایران.»

فریبا نادری- بازیگر
        «امروز روز به‌یاد ماندنی در تاریخ کشور ایران است. روز موفقیتی بی‌نظیر، روز لغو تحریم‌های ظالمانه...»

آزاده نامداری-مجری
        «امشب جشن بگیریم برای ایران بدون تحریم. بعد از دیدن نمایش کابوس‌های یک جامه‌دار همراه شما، خوشحالم که شما چون امیرکبیر زمان تنها نیستید ما هستیم، و درکتان می‌کنیم. دوباره می‌سازمت وطن. ایران بدون تحریم مبارک.»

رضا یزدانی- خواننده
       «دیپلماسی یعنی این، تحریم‌ها برداشته شد. تبریک به همه مردم ایران.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: