کد خبر: ۹۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 2015December 26
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون خدمات شهری شهرداری تهران از سهم 15درصدی شهرداری تهران در فضای تبلیغاتی برای حوزه سلامت خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، در مراسم کمپین شهروند سالم و اکران سازه‌های شهری با موضوع سلامت در مجتمع فرهنگی هفتم تیر مهندس عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص ظرفیت‌های شهرداری در حوزه سلامت گفت: حرکتی برای استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه سلامت مردم شکل گرفته است. با توجه به توانایی سازمان زیباسازی در مجموعه شهرداری اقدامات وسیعی با مأموریت‌های مختلف در سطح شهر تهران در حال انجام است. دومین جشنواره شاهدان شهر مجسمه شهری و نگارخانه‌ای به وسعت شهر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی بوده است.

وی افزود: ما برای اطلاع رسانی و کارهای فرهنگی در ایام خاص مثل دهه دوم فاطمیه، 12 فروردین به مناسبت روز طبیعت مشکلاتی را داریم که قصد داریم اطلاع رسانی کنیم و اثرات آن را در جامعه شاهد باشیم. جلسات متعددی با دکتر ایازی داشته‌ایم که از توانایی شهرداری برای استفاده از 15 درصد فضای تبلیغاتی در زمینه فرهنگی استفاده کنیم. شهرداری تهران با همکاری وزارت بهداشت برای آگاه‌سازی و حساس کردن مردم در جدیت بیشتر برای سلامت و مراقبت از آن همکاری داشته‌اند. بیماری‌های سرطانی، چاقی و نمک از موضوعاتی است که می‌توان برای کنترل آن از ظرفیت‌های شهرداری استفاده کرد.

عبداللهی در پایان گفت: کمپین شامل 80 نفر از افراد متخصص و گرافیست از رده دانشجو تا اساتید هست که در این روز محصولات خود را ارائه می‌دهند. که حضور مسئولان وزارت بهداشت انگیزه‌ای برای ادامه این اقدامات با جدیدت بیشتر است و اثرات آن می‌تواند فراتر از شهر تهران و در سطح کشور باشد.

استفاده از زبان گرافیک برای پیشگیری قبل از درمان
مصطفی اسداللهی استاد گرافیک در خصوص وظایف سازمان زیباسازی برای کنترل بیماری‌ها عنوان کرد: سازمان زیباسازی و وزارت بهداشت در یک هماهنگی اقدامات مفیدی را آغاز کرده است. ما سعی داریم که کار به اتاق جراحی نرسد، اهمیت پیشگیری قبل از درمان موجب شده که برای مدیریت آن از زبان گرافیک استفاده کنیم تا پیام خود را به اطلاع مردم برسانیم.

وی در خصوص تأثیر برنامه‌های گرافیکی در کاهش مشکلات شهری عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم برای ایجاد شرایط آرام‌تر و بهتر در شهری که مشکلات و دغدغه‌های مردم در آن زیاد است و مردم با مشکلات زندگی ماشینی دسته و پنجه نرم می‌کنند، مؤثر باشیم.با برنامه‌های پیش رو و طرح‌های گرافیکی جوانان در حوزه سلامت می‌توانیم حرکت مثبتی برای کاهش مشکلات داشته ‌باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: