کد خبر: ۹۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 2015December 25
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجلس شورای اسلامی، سازمان محیط زیست، شهرداری تهران، وزرات صنعت، معدن و تجارت و ستاد سوخت کشور همگی در برابر افزایش آلودگی شهر و خسارت هایی که به مردم وارد می شود، مقصرند.
به گزارش شفا آنلاین،رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران، اظهار کرد: اگر مسئولان تصمیم گیری های خود را مبتنی بر سلامت مردم انجام می دادند، به تدریج مشکلات به وجود آمده حل می شد.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به فکر سلامت مردم باشند، افزود: اگرمسائل حاشیه ای بدون توجه به سلامت مردم در دستور کار قرار بگیرد، قطعا مشکلات روز به روز بیشتر خواهد شد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به  موضوع وام خودروها، تصریح کرد: این تصمیم بدون توجه به مسائل زیست محیطی و سلامت مردم اخذ شد و با این تصمیم آلودگی های کشور روز به روز بیشتر خواهد شد.

حافظی ادامه داد: اگر مسئولان تصمیم می گرفتند که با ورود خودروهای تازه نفس، خودرو فرسوده باید خارج شوند شاید وضعیت در کشور بهتر می شد و بدون شک انجام دادن این کار برای آنها سخت نیست.

وی با تکید بر اینکه مسئولان باید توسعه ناوگان عمومی را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: متاسفانه این نگرش هنوز در دولت مردان ایجاد نشده که سلامت مردم مهم است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی، سازمان محیط زیست، شهرداری تهران، وزرات صنعت، معدن و تجارت و ستاد سوخت کشور همگی در افزایش آلودگی شهر و خسارت هایی که به مردم وارد می شود، مسئول هستند.

وی در پایان در خصوص به تصویب رسیدن یک لایحه اشتباه در مجلس گفت: اعضای مجلس شورای اسلامی در یک گام اشتباه معاینه فنی خودروها را از 2 سال به پنج سال یک بار افزایش دادند و باعث شدند وضعیت آلودگی هوا روز به روز افزایش پیدا کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: