کد خبر: ۹۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۴ - 2015December 22
شفا آنلاین>اجتماعی>دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران هم مانند دیگر جلسات رسمی خالی از حاشیه نبود.
به گزارش شفا آنلاین،دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز در حالی برگزار شد که عده ای بر این عقیده بودند که مرتضی طلایی نایب رییس شورای شهر به دلیل استعفای هفته گذشته خود در این جلسه حضور نخواهد داشت.

گفتنی است؛ طلایی در اعتراض به رفتار مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در مدیریت شورا و برخورد با شورایاری ها هفته گذشته استعفا داد اما وی دیروز (30آذرماه ) بعد از تقاضای اعضای شورای شهر استعفای خود را پس گرفت و در دویست‌و‌ هجدهمین جلسه علنی شورای شهر حضور یافت.

امروز در دویست و هجدهمین جلسه شورای شهر مرتضی طلایی برخلاف همه جلسات دیگر بر روی صندلی نائب رئیسی خود تکیه نزد و مانند اعضا بر روی صندلی اعضای شورای شهر نشست و همچنین بیشتر وقت خود را بیرون از صحن به سر برد.

در این جلسه احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با اشاره به تذکر حافظی در خصوص افزایش قیمت لبنیات، با لحن شوخی گفت: بر اساس برخی گزارش های پزشکی مردم ایران کلکسیون انواع بیماری ها هستند و از سوی دیگر نیز بالاترین آمار جراحی زیبایی را نیز دارند که نشان می دهد به دنبال افزایش امید به زندگی این اتفاقات رخ میدهد.

وی ادامه داد: اما از شوخی باید گذشت و تذکر به جای آقای حافظی جای تامل دارد چراکه با گرانی قیمت لبنیات در کشور به خصوص در شرایطی که در اکثر شهرهای کشور آلودگی هوا را شاهد هستیم بسیاری از گروههای هدف دچار مشکلات جسمانی خواهند شد. 

دنیامالی در این جلسه در خصوص استعفای هفته گذشته طلایی، خطاب به وی میخواست سخنی بگوید اما بعد از نیافتن وی در صحن شورا، گفت: جلسه شورای شهر از رسمیت افتاده است.

گفتنی است که در این جلسه هادی ساعی که در بیشتر جلسات سکوت اختیار کرده بود. سکوت خود را شکست و بر این عقیده بود که درباره پروژه های استعلامی باید فکری کرد تا تعداد آنها به حداقل برسد و مطالبات پیمانکاران نیز باید پرداخت شود.
جالب است که در این جلسه احمد مسجدجامعی، اقبال شاکری و سرخو حضور نداشتند. همچنین حسین رضازاده و سالاری کسانی بودند که جلسه را زودتر از همه ترک کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: