کد خبر: ۸۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 16
شفا آنلاین>اجتماعی>پسر نوجوان اهل میشیگان پس از تلاش بی‌پایان برای نجات جان 6 نفر از اعضای خانه‌اش در آتش‌سوزی نیمه شب خانه، در اثر سوختگی شدید جان باخت.

  به گزازش شفا آنلاین  به نقل از دیلی میل پس از وقوع آتش‌سوزی در ساعت 2 بامداد روز گذشته، ساوین رابینسون 14 ساله نخستین کسی بود که از ماجرا خبردار شد پدر این نوجوان قهرمان می‌گوید، با فریادهای آتش آتش ساوین از خواب برخاستم، یکی از اتاق‌های پشتی در آتش می‌سوخت و سرعت سوختن چوب‌ها آنقدر زیاد بود که فرصتی برای نجات جان بچه‌ها نبود. خانواده رابینسون دارای 5 فرزند از دوماهه تا 14 ساله بودند، ساوین 14 ساله پس از اینکه متوجه شد سه نفر از بچه‌های خانه در شرایط بحرانی به سر می‌برند، درد سوختن در شعله‌های آتش را به جان خرید و فرشته نجات کودکان شد.

همسایه‌ها که به ساوین کوچک لقب فرشته قهرمان دادند شاهد ماجرا بودند؛ یکی از آنها می‌گوید، بدن قهرمان 14 ساله در آتش سوخته بود، اما او بدون اینکه متوجه باشد دوباره به خانه بازگشت و قبل از اینکه آتش‌نشان‌ها از راه برسند، آخرین نفس‌هایش را برای نجات جان برادرش خرج کرد.

پدر ساوین می‌گوید، وقتی آتش‌نشان‌ها رسیدند سه چهارم خانه در آتش سوخته بود و اگر پسرم نبود تمام اعضای خانه در آتش سوخته بودند. دان باخنبرگ، همسایه 52 ساله خانواده رابینسون می‌گوید، خانواده 7 نفری رابینسون به بیمارستان انتقال یافتند اما ساوین به علت سوختگی شدید جان باخت. پزشکان وضع عمومی اعضای این خانه را مساعد اعلام کرده‌اند و قرار است مراسمی برای یاد بود و خاکسپاری رابینسون کوچک در شهر برگزار شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: