کد خبر: ۸۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 03
شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده قرارگاه عملياتی ظفر با بیان اینکه مرز مهران براي خروج از کشور بسته شده است گفت: زيرساخت هاي لازم براي ورود حجم زيادی از زائران در شهر و پايانه مرزی مهران وجود ندارد و تعداد زيادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.
به گزارش  شفا آنلاین،سردار حسن کرمی اظهار کرد: براي بازگشت زائران به کشور تدابير لازم انديشيده شده است و تلاش می‌کنيم تا با بهره گيری از همه ظرفيت‌های موجود چه در نهادهای نظامی و انتظامی و چه در سازمان‌های ديگر، تسهيلات قابل قبولی را برای بازگشت زائران به کشور ارائه دهيم.

وی ادامه داد: با همدلی، مشارکت و انسجام مسئولان، همه امکانات و سيستم خودرويی و حمل و نقل منطقه ای و استان‌های همجوار و همچنين استان‌های دور دست به منظور تسهيل در تردد و بازگشت زائران مهيا است؛ از زائران تقاضا داريم براي بازگشت به کشور عجله نکنند.

فرمانده قرارگاه عملياتي ظفر با اشاره به افزايش حجم زائران به داخل کشور بيان داشت: تاکنون هيچ گونه مسئله خاص امنيتی در اين مدت رخ نداده است و خوشبختانه نيروهاي انتظامی، يگان ويژه، مرزبانی و ... بر اين امر اشراف کامل دارند.

سردار کرمي با اشاره به اينکه هموطنان مشتاق براي زيارت عتبات عاليات همچنان به مرزها مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده است و متاسفانه زيرساخت هاي لازم براي ورود اين حجم از زائر در شهر و پايانه مرزی مهران وجود ندارد و به اين دليل تعداد زيادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: