کد خبر: ۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 27
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران از فعالیت‌های خود شامل اجرای نخستین جشنواره مهر آب و سالم سازی 50 درصد بوفه‌های مدارس و . . . خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،میر شفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در خصوص فعالیت‌های آموزش و پرورش منطقه 5 گفت: از جمله فعالیت های در حال اجرا می‌توان فعالیت‌هایی در راستای حوزه نظارتی بر عملکرد بیش از 600 واحد آموزشی در منطقه، با این نگاه که باید در کنار مدیران و نیروی انسانی مان باشیم تا مدارس به نحو مطلوب اداره شود را نام برد.

وی در خصوص برگزاری جشنواره مهر‌ آب ادامه داد: در محدوده آموزش و پرورش با توجه به فعالیت‌هایی که مداوم شکل می‌گیرد یک سری فعالیتها حالت روتین و جاری و یک سری دیگر حالت بدیع و ابتکاری دارند بزرگترین فعالیتی که در حال حاضر پیش رو داریم بحث جشنواره مهر آب است با این نگاه که بتوانیم رویکرد مردم شهر تهران و به خصوص دانش‌آموزان را نسبت به مصرف آب تغییر دهیم چرا که الگوی مصرف آب در کشور باید تغییر کند. در حال حاضر کشور ما یک سوم نرمال جهانی بارندگی دارد اما 2 برابر نرمال جهانی مصرف آب داریم که این نیازمند عرفی ملی برایت تغییر نگرش و رویکرد مردم است. مجری این جشنواره منطقه 5 است که در کل کشور قرار به برگزاری دارد. 

میر شفیعی اظهار داشت: در مسابقات ورزشی،‌تهران مقام اول کشور و منطقه 5 مقام اول درتهران را کسب کرد و از آنجایی که پارسال قریب به 7000 نفر از 114 هزار دانش‌آموز مادر این مسابقات شرکت کردند در تلاشیم شرکت کنندگان امسال مسابقات ورزشی را به مرز 15 هزار دانش‌آموز برسانیم. 

مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در پایان با اشاره به سالم‌سازی بوفه‌های مدارس این منطقه خاطر نشان کرد: بخش‌نامه تعاونی‌های دانش‌آموزی اواخر تابستان به مناطق رسید و ما آن را به همه مدارس بلافاصله ارسال کردیم اما هنوز برخی مدارس برای روند کاریشان مراجعه نکرده‌اند طبق آخرین جلسه‌ای که برای این موضوع داشتیم نزدیک به 50 درصد مدارس تعاونی‌های دانش‌آموزیشان را شکل دادند و بوفه‌هایشان سالم‌سازی شده،‌بقیه مدارس هم نهایتا تا پایان آذر ماه به مرور تحت پوشش و سالم سازی بوفه‌ای قرار خواهند گرفت. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: