کد خبر: ۸۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 22
شفاآنلاین :اجتماعی >جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تعطیلی مدارس مناطق 1 تا 3 پایتخت به دلیل برگزاری سومین اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز وممنوعیت‌ تردد در برخی معابر بزرگراهی و حاشبه ساختمان اجلاس سران خبرداد.
به گزارش شفاآنلاین ، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به برگزاری سومین اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز در تهران، با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در معابر حاشیه محل برگزاری اجلاس در صبح روز دوشنبه 2 آذر، اظهار داشت: با توجه به برگزاری این اجلاس، تمامی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در آماده باش کامل خواهند بود و از ساعت 10 صبح فردا، تمامی پرسنل پلیس راهور در معابر حاشیه ساختمان اجلاس سران مستقر خواهند بود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 14 دوشنبه اعمال شده و به منظور روانسازی ترافیکی و تخلیه بار ترافیکی از این مناطق، کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مناطق 1، 2 و 3 در تهران در روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت 14 فردا در بزرگراه چمران در مسیر جنوب به شمال از بزرگراه نیایش و در مسیر شمال به جنوب از پل پارک‌وی و یادگار امام ممنوعیت کامل تردد اعمال خواهد شد.

عابدی ادامه داد: همچنین در بزرگراه مدرس از ورودی بزرگراه صدر و پل صدر به سمت پل پارک‌وی و خیابان ولیعصر تردد ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به ممنوعیت تردد در خیابان‌های یمن و خیابان رشیدالدین فضل الله گفت: علاوه بر این موراد در زمان برگزاری اجلاس هیچ یک از وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون، کامیونت، میکسر و ... امکان تردد در بزرگراه و شریان‌های پایتخت را ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد با توجه به ساعت اتمام این اجلاس، محدودیت‌های و ممنوعیت‌های تردد در معابر مذکور، تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: