کد خبر: ۸۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 15
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >رییس سازمان بهزیستی کشورمعتقد است کلینیک‌های فیزیوتراپی به غلط برون سپاری شده اندبه همین خاطر در برخی موارد نمی توانند به خوبی به ارایه خدمات بپردازند. بنابراین باید بهزیستی در این زمینه ورود و کلینیک‌های فیزیوتراپی را دایر کند.

  به گزارش شفاآنلاین ،دکتر محسنی بندپی در دیدار با استاندار کرمان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در طرح تحول نظام سلامت توانستیم با پشتیبانی وزارت کار و سازمان بیمه سلامت، 10 میلیون نفر را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی با اشاره یه رشد آسیب‌های اجتماعی و تولد معلولیت‌ها، افزود: سالانه بیش از 30 هزار کودک معلول در ایران متولد می‌شوند. به دنبال راهکارهایی برای کاهش این آمار و کنترل و مدیریت این مشکلات هستیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: 227 مرکز مشاوره خصوصی با بهزیستی همکاری می کنند که برای ارتقاء دانش متخصصان کار خواهیم کرد تا مشاوره ها به هنگام، به روز و علمی باشد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه بیان کرد: بعد از فاجعه منا تیمی در بهزیستی تشکیل داده و اعلام آمادگی کردیم تا برای جلوگیری از بروز مشکلات روحی و روانی برای خانواده قربانیان همکاری کنیم.

محسنی بندپی گفت: باید توانمندسازی و اشتغال معلولان را جزو استراتژی های اصلی خود قرار بدهیم و در این راستا یک هزار میلیارد تومان در قالب تبصره 16 در اختیار بهزیستی قرار داده شده تا برای اشتغال معلولان تسهیلات پرداخت شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور در خاتمه اظهار کرد: پراکندگی استان کرمان مشکلات خاص خود را دارد که باعث شده خدمت رسانی را با چالش مواجه کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: