کد خبر: ۸۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 12
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد گفت: برخی سازمان ها در اجرای طرح تحول نظام سلامت خلف وعده و نامهربانی کردند.

به گزارش شفا آنلاین،«سیدحسن قاضی زاده هاشمی» روز پنجشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبه های پزشکی افزود: برخی سازمان ها در اجرای طرح تحول نظام سلامت به وظیفه خود عمل نکردند و در این زمینه کوتاهی کردند.
وی اضافه کرد: با وجود این، اجازه نمی دهیم به طرح تحول نظام سلامت آسیبی برسد و این طرح مسیر خود را طی می کند و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر دوستان در سازمان های بیمه گر کمک نکنند به ناچار با همکاری دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشکل حل خواهد شد.
قاضی زاده هاشمی از حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های مختلف کشور در اجرای طرح تحول نظام سلامت قدردانی کرد.
وی افزود: سرانه بهداشتی و درمانی مشهد با توجه به موقعیت خاص این کلانشهر مذهبی باید اصلاح شود و در این زمینه تاکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مشهد تلاش بسیار داشته اند اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی اضافه کرد: استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این زمینه باید پیگیر باشند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در اصلاح سرانه بهداشتی و درمانی مشهد تاکنون کوتاهی شده است که بخشی از آن به خود مشهدی ها مربوط می شود و بخشی هم به دولت و سایر بخش ها که با توسعه شهر و افزایش جمعیت زیرساخت ها را متناسب با آن آماده نکرده اند.
به گفته او، دولت از تکمیل ساخت بیمارستان 540 تختخوابی حمایت می کند و بخشی از اعتبار این طرح که به وزارت بهداشت مربوط می شود، جلوتر از موعد تحویل داده شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر امروز به مشهد از روند اجرای طرح های پژوهشی در پژوهشکده بوعلی مشهد و همچنین ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد بازدید کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: