کد خبر: ۸۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 30
شفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش مأموران این سازمان برای تأمین ایمنی دربی 81 در معیت 50 آتش نشان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سیدجلال ملکی  اظهار داشت: با توجه به برگزاری هشتاد و یکمین دربی در ورزشگاه آزادی، سازمان آتش نشانی مانند سال‌های گذشته تأمین ایمنی این بازی را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس علاوه بر ایستگاه شماره 20 که داخل محوطه ورزشگاه است 14 دستگاه خودرو منبع‌دار سنگین و 6 دستگاه موتورسیکلت در معیت 50 آتش نشان در نقاط مختلف، پارکینگ‌ها، درهای ورودی و خروجی و غیره از ساعاتی قبل از آغاز بازی مستقر خواهند شد و تا پایان بازی و عادی شدن رفت و آمدها در محل حضور خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: 10 نفر از مدیران ارشد عملیات نیز با گشت زنی در محوطه نظارت بر اوضاع ایمنی محدوده، بازرسی و سرکشی به نیروهای استقراری را بر عهده خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: از تماشاگران تقاضا داریم با نیروهای آتش نشانی همکاری داشته باشند و هنگام بروز خروج از ورزشگاه عجله نکنند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند، از محل فاصله بگیرند و مراتب را به سامانه 125 یا مأموران مستقر در ورزشگاه اطلاع دهند.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: