کد خبر: ۸۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 26
شفا آنلاین>اجتماعی>نخستین بیمارستان تمام دیجیتالی جهان که در آن از خدمات روبات ها و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی استفاده می شود در شهر تورنتو از کشور کانادا آغاز به کار کرد . این بیمارستان با نام هامبر ریور در شمال غربی این شهر قرار دارد .

 به گزارش شفا آنلاین، بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده از سوی مقامات حوزه بهداشت و درمان در کشور کانادا ، نخستین بیمارستان تمام دیجیتالی جهان در این کشور آغاز به کار کرده است . بر این اساس ، بیمارستان هامبر ریور   Humber River Hospital  در شهر تورنتو با بهره گیری از تجهیزات و تکنولوژی های مدرن ، قصد دارد تا به عنوان الگوئی از بیمارستان های آینده ، خدماتی بی نقص و کامل را به بیماران ارائه دهد .

 در این بیمارستان تمامی خدمات و تجهیزات به صورت دیجیتال و الکترونیکی ارائه شده و بخش عمده ای از فعالیت های داخل بیمارستان به وسیله روبات ها انجام می شود .

گفتنی است این بیمارستان به صورت رسمی از اواسط ماه اکتبر سال جاری میلادی افتتاح شده و در حال حاضر 351 بیمار در آن بستری هستند .

بر اساس اظهار ریاست این بیمارستان ، بیماران فوق الذکر از شعبه قدیمی بیمارستان هامبر ریور که یک بیمارستان عادی محسوب می شود ، به ساختمان  جدید منتقل شده و در این عملیات انتقال نیز از تکنولوژی های جدید استفاده شده است . در خاتمه گفتنی است این بیمارستان جدید  ، در بخش شمال غربی شهر تورنتو قرار دارد .سینا پرس


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: